מתי מומלץ לבצע שטיפת מרזבים?

מתי מומלץ לבצע שטיפת מרזבים?

המרזבים הם חלק נסתר יחסית בבית, אבל יש להם תפקיד חשוב בהזרמת עודפי מים החוצה. בדיקת תקינותם של המרזבים צריכה להיעשות לפני כל חורף, זאת מכיוון שכאשר המרזב שלכם סתום – אתם מסתכנים בהיווצרות של נזילות, הצטברות לחות וגרימת נזקים מיידית ולטווח ארוך לקירות הבית שלכם ולתקרה. מדהים לגלות עד כמה פשוטה פעולת המניעה של סתימת המרזבים וכמה היא אפקטיבית למניעת תקלות בחורף. כאשר כבר מתרחשת סתימה במרזבים, כדאי להזמין אנשי מקצוע המומחים בביצוע שטיפת מרזבים, היכולים לסייע הן בכדי להקדים תרופה למכה ולמנוע סתימות חדשות והן על מנת לטפל בסתימה שכבר נוצרה.

מה עלול לסתום את המרזב שלכם?

במהלך כל השנה עלולות להיווצר סתימות במרזב, כאשר הסיבות לסתימות הן מגוונות. לעיתים מדובר בחסימה פשוטה הנוצרת בסוף המרזב, בגלל עלים ולכלוך שמתעופפים ברוח, נוחתים בפתח המרזב וסותמים את המעבר האחרון של המים העוברים במרזב החוצה. זוהי תקלה פשוטה למדי שניתן למנוע אות ההידרדרות שלה על ידי שימת לב אל פתחי המרזבים הגלויים לעין והנגישים. לפעמים מדובר בחסימות מורכבות יותר, במיוחד כאשר מערכת המרזבים מסועפת ועלולה להיתקל בנוזלים שומניים שונים בשל קרבתה לרצפה. בבתים פרטיים הסתימות מהסוג השני הן נדירות יותר, אך בבניינים רבי קומות כמו גם במפעלים ומבני תעשייה, השכיחות של החסימות ה"מאתגרות" עולה ועמה גם הצורך במעורבות מקצועית בכדי לטפל בחסימות בצורה יסודית.

איך פותחים מרזב סתום ולמה כדאי להזמין בעל מקצוע?

חסימה של מרזבים צריכה להיות מטופלת בהקדם האפשרי, על מנת לאפשר זרימה תקינה של מים במרזב ולמנוע תקלות ורטיבות במבנים. היעילות של שטיפת מרזבים לצרכי מניעה היא מוכחת, כיוון שהיא יכולה להפסיק את ההתפתחות של סתימה שהחלה להיווצר וכן לנקות את מערכת המרזבים בצורה אופטימלית, גם כאשר החסימה נמצאת באמצע הצנרת. רז אינסטלציה מבצעת שטיפת מרזבים מקצועית בשיטות ייעודיות ובלחץ מים חזק, מה שמעניק מענה מיידי לבעיות קיימות וכן מונע הצטברות לכלוך בצנרת, שעלול בסופו של דבר לחסום אותה. השירות של רז אינסטלציה מיועד לכל מבנה בעל מרזב ומותאם לצרכים הספציפיים של אותו בניין ואל חומרת התקלה.

צילום: שאטרסטוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf