איך בוחרים יהלומים לטבעות אירוסין

איך בוחרים יהלומים לטבעות אירוסין

אחד המאפיינים הכי חזקים של טבעות אירוסין הוא היהלום. היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע ואחד מהחומרים היותר מרשימים שיש. המראה שלו נוצץ ומיוחד ביופיו והוא אחת המתנות הייחודיות והיקרות שאישה רוצה לקבל מבן זוגה. מאמר זה ייתן לכם מידע איך לקנות את היהלום הנכון עבור טבעת האירוסין.

טבעות אירוסין בהיסטוריה וגם כיום הפכו לחלק בלתי נפרד מהצעת נישואין. כבר מימי יוון העתיקה ניתן לראות שימוש בטבעות אירוסין אשר סימלו את האישה כקיניינו של הגבר. כיום בנושא של טבעות האירוסין ניתן לראות משמעות קצת שונה, יותר רומנטית והן למעשה מלוות את הצעת הנישואין אשר תסתכם בסוף הערב בהסכמתה או אי הסכמתה של המיועדת להינשא לבחיר ליבה. נשים רבות מחכות לרגע המיוחל ומקוות שבחיר ליבן בחר את הטבעת לפי טעמן.

איך בוחרים יהלום כאשר הולכים לקנות טבעות אירוסין?

הדבר הראשון שחשוב לעשות בעת קניית יהלומים עבור טבעות אירוסין הוא ללכת למקום מורשה אשר לכל יהלום שהוא מוציא מהחנות יש תעודה גימולוגית אשר מעידה על היותו יהלום אמיתי ובנובף ניתן לראות בה את הנתונים על איכותו. מעבר לכך חשוב לשים לב למספר דברים: הדבר הראשון הוא ניקיון היהלום. יהלום נקי הוא יהלום אשר מספר הפגמים בתוכו שואף לאפס. ככל שניקיונו של היהלום גבוה יותר, כך היהלום יהיה יקר יותר. דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא חיתוך היהלום. יהלומים מגיעים בחיתוכים שונים. תוכלו לבחור בין יהלום בחיתוך עגול, מרובע, מעוין או אפילו בצורת טיפה. חיתוכים מסובכים יעלו יותר בשל בזבוז של יותר חומר מתוך היהלום בעת החיתוך. עוד יצוין בתעודה הגימולוגית צבע היהלום. יהלומים מחולקים בצבעם ללבנים וצהובים או ליהלומים צבעוניים. הדבר האחרון הוא ליטוש היהלום וגם הוא יוזכר בתעודה.

טבעות אירוסין משובצות יהלומים קטנים

אחת מהדרכים להפוך טבעות אירוסין לבולטות ומרהיבות, אך עם זאת להקל במחירן הוא לבחור טבעות אירוסין בהן משבצים יהלומים קטנים על גבי חישוק הטבעת או מסביב ליהלום המרכזי. טבעות אירוסין אלו נקראות טבעות אירוסין היילו אשר סביבן יש הילה של יהלומים קטנים  או טבעת אירוסין אבני צד המשתלבות בצידי הטבעת. מחירי היהלומים הקטנים נמוכים ממחיר היהלום הגדול ולכן כאשר משבצים עוד יהלומים קטנים אשר משדרגים את הטבעת, למעשה ניתן לבחור יהלום מרכזי קטן יותר ולהוריד ממחירה של טבעת אך לא מהמראה היוקרתי שלה. טבעות אלו הן למעשה הטבעות האופנתיות ביותר כיום ותוכלו לראות אותן בשלל עיצובים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf