מה צריך בשביל צילום הריון טוב

מה צריך בשביל צילום הריון טוב

אחד הטרנדים החמים בעולם הצילום כיום הוא צילום האישה ההרה לפני הלידה. צילומי הריון הפכו לטרנד חם ופופולרי בארץ ובכל העולם, כדאי לבחור היטב את הסטודיו והצלמת כדי ליהנות מתוצאות מרהיבות ומיום צילומים מהנה וחווייתי, באווירה אינטימית ונעימה.

כדאי לדעת כי תמונות מתקופת ההריון הן מזכרת חשובה ומרגשת לכל החיים, עבורך, עבור בן הזוג וכמובן עבור הפעוט שיוכל ליהנות מהצילומים המרהיבים והמקוריים. מעבר לחוויית הצילום ותיעוד ההריון, יום הצילומים מאפשר לך להשלים עם השינויים העוברים על גופך, לקבל את המראה העדכני, וללמוד ליהנות מהשינויים ומהחוויה.

איפה כדאי לצלם?

את הצילומים אפשר לבצע בסטודיו של צלמת מקצועית ומוערכת, אפשר לקבוע יום צילומים גם בבית שלך או בחיק הטבע. בדרך כלל כדאי לקבוע יום צילומים בסטודיו המאובזר והממוזג בגלל התנאים הנוחים, האווירה האינטימית, הציוד המקצועי הקיים בסטודיו ומסיבות נוספות. ברוב המקרים, צילום בסטודיו זול יותר כיוון שהצלמת אינה צריכה להוסיף למחיר של חבילת הצילום תוספות כמו דמי נסיעה וחישוב הזמן האובד בדרכים ובנשיאת הציוד הרב.

צילומי חוץ מורכבים יותר, יש להגיע לביתך עם מצלמות, מבזקים, גופי תאורה, אביזרים שונים ועוד. כאמור, אפשר לצלם אותך גם בטבע, אך העלות יקרה יותר בגלל מורכבות העבודה והזמן הנדרש.

מתי כדאי להצטלם?

הזמן האידיאלי והמומלץ ביותר לצילומי הריון הוא בשבוע 30 עד שבוע 34, אם את נושאת ברחם תאומים כדאי להקדים את הצילומים לשבוע 28 עד 32. אפשר לשנות את מועד הצילומים בהתאם להרגשתך ולרצונך, אם אינך יודעת האם הבטן מספיק גדולה ומתאימה לצילומים תוכלי לשלוח תמונה לצלמת המקצועית כדי להחליט יחד.

אגב, כאשר את שוכבת על הגב ובטנך יורדת וכמעט לא ניתן לראותה, עדיף להמתין עוד קצת זמן עד שהבטן תהיה גדולה יותר.

מה להכין לקראת הצילומים?

לקראת יום הצילומים שקבעת בסטודיו כדאי לך להכין תיק עם בגדים נוחים להחלפה, הלבשה תחתונה המחמיאה לגופך, תיק איפור עם המוצרים המועדפים עלייך, אפשר גם להזמין דרך הסטודיו מאפרת מקצועית. כמו כן, כדאי להביא אביזרים שונים, ומומלץ להגיע עם בגדים יחסית בהירים ולוותר על בגדים צבעוניים ומקושקשים.

יש נשים המעוניינות להבליט את הבטן בצילומים, אחרות מתביישות ומרגישות מבוכה בעת הצילומים, אך ברוב המקרים לאחר שמתחילים לצלם אותך תרגישי נינוחה יותר, לכן כדאי להגיע עם כמה סטים של בגדים והלבשה תחתונה.

צילום הריון בסטודיו Photofairy

אם את מחפשת סטודיו מקצועי המתמחה בין היתר בצילומי הריון, תינוקות ומשפחה – כדאי לך לקבוע מועד לצילומים בסטודיו המקצועי של לימור אהרון. בסטודיו הנקרא Photofairy תיהני מתנאים נוחים לצילום, מאווירה רגועה וביתית, מיחס אישי וחם, ומצלמת מקצועית ומנוסה. צילום היריון נמשך מספר שעות ולאחר מכן בוחרים את הצילומים המרשימים ביותר, משפצים אותם מעט בפוטושופ ומכינים עבורך אלבום תמונות יוקרתי.

צילום: לימור אהרון – צלמת עם כנפיים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf