מה נותן דרכון פורטוגלי?

מה נותן דרכון פורטוגלי?

מתלבטים עדיין האם כדאי לכם להוציא אזרחות פורטוגלית? רוצים לדעת מהם היתרונות של אזרחות פורטוגלית? ובכן, לאחר התיקון בחוק האזרחות שאושר בפרלמנט הפורטוגלי מאות אלפי ישראלים זכאים להוציא דרכון, זהו דרכון אירופאי לכל דבר ועניין המקנה יתרונות רבים ומשמעותיים. כדי לקבל דרכון פורטוגלי עליכם להגיש בקשה מסודרת, עדיף בעזרת חברה המתמחה בכך, יש לצרף מסמכים רבים, לתרגם את המסמכים והאישורים השונים, ולאחר אישור הבקשה על ידי ראשי הקהילות היהודיות בפורטוגל תוכלו לקבל אזרחות מהמדינה ולאחר מכן להוציא דרכון.

מה מעניק לכם הדרכון הפורטוגלי?

כאמור, לדרכון הפורטוגלי יש יתרונות רבים עבורכם, עליכם לזכור כי זהו דרכון של האיחוד האירופי, כלומר גם אתם תוכלו להיות נתינים של האיחוד וליהנות מכל הזכויות הסוציאליות המשתמעות מכך הדרכון הפורטוגלי מעניק לכם בין היתר את היתרונות הבאים:

  • עבודה בפורטוגל ובשאר מדינות האיחוד האירופי – לאחר קבלת הדרכון באפשרותכם לעבוד בפורטוגל ובשאר מדינות האיחוד האירופי, בדיוק כמו התושבים המקומיים. הדרכון מקנה לכם את הזכות לעבוד ולחיות בפורטוגל, ליהנות מתנאים סוציאליים מלאים, לרבות הפקדה לקרן פנסיה, ואתם יכולים גם להקים עסק עצמאי. בעלי הדרכון האירופי עובדים כחוק, לא חוששים מרשויות ההגירה ויכולים לפתח קריירה בפורטוגל בפרט ובאירופה בכלל.
  • לימודים באירופה – לאחר קבלת הדרכון הפורטוגלי תוכלו ללמוד בחינם או בעלות סמלית יחסית במיטב האוניברסיטאות ומוסדות האקדמיה בפורטוגל ובשאר מדינות האיחוד האירופי. זו הטבה משתלמת במיוחד, מאחר ואזרחי פורטוגל יכולים ללמוד בחינם במגוון אוניברסיטאות או לשלם שכר לימוד נמוך, בהתאם למדיניות המוסד האקדמי.
  • מגורים באירופה – אם תמיד חלמתם על מגורים באירופה ואתם זכאים לאזרחות פורטוגלית, תוכלו להגשים את החלום לאחר קבלת הדרכון. באפשרותכם לגור בפורטוגל או בכל מדינה אחרת השייכת לאיחוד האירופי.
  • השקעות נדל"ן – ישראלים רבים משקיעים בנדל"ן באירופה, באמצעות הדרכון הפורטוגלי תוכלו להשקיע בקלות, ואתם יכולים לקחת משכנתא בבנק בפורטוגל כדי להשקיע בנכסים למגורים או בנדל"ן מסחרי.
  • עסקים – אנשי עסקים מישראל המעוניינים לטשטש את הזהות הישראלית יכולים להקים עסק בפורטוגל או במדינה אחרת, לקיים קשרי מסחר עם עסקים הממוקמים במדינות שאין להן קשר עם ישראל ועוד. כמו כן, אפשר לנצל את הטבות המס ולקיים קשרי מסחר משתלמים יותר עם לקוחות באירופה.
  • כניסה לארה"ב – אזרחי פורטוגל לא צריכים להוציא אשרת כניסה (ויזה) לארה"ב, זהו יתרון חשוב עבורכם וגם תוכלו לחסוך זמן וכסף כיוון שאינכם צריכים להוציא ויזה בשגרירות ארה"ב.

דרכון פורטוגלי כדאי להוציא רק בעזרת הצוות המנוסה של קמפוס פאס. החברה המובילה בישראל להוצאת אזרחות פורטוגלית תלווה אתכם לכל אורך ההליך הנדרש כדי להוציא את הדרכון והאזרחות, לחברה קשרים רבים עם ראשי הקהילה היהודית, עם עורכי דין ונוטריונים מקצועיים בפורטוגל ועם בכירים ברשויות ההגירה. קמפוס פאס גאה בסיפורי ההצלחה הרבים שלה, לכן אם אתם מחפשים את הדרך המהירה והבטוחה לקבלת הדרכון הפורטוגלי – צרו עמנו קשר עוד היום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf