סוכני שחקנים

סוכני שחקנים

שחקני כדורסל רבים משתמשים בשירותים של סוכני שחקנים מקצועיים ממגוון רב של סיבות. רבים טוענים כי כל אחד יכול למלא את תפקיד הסוכן אך אין כך פני הדברים בעולם העסקי הגועש של היום. הכדורסל הוא אינו רק ספורט אלא גם עולם עסקי אכזרי וקר כאשר השחקנים לא תמיד חשופים לאותם הדברים העסקיים המתנהלים מתחת לפני השטח, וכאן בדיוק נכנס התפקיד של סוכני שחקנים.

היתרונות של ייצוג בידי סוכן

ייצוג בידי סוכן שחקנים מקצועי במסגרת סוכנויות שחקנים מובילות טומן בחובו יתרונות רבים, כאשר המרכזי ביניהם הוא ההבנה העסקית של פני השטח. הסוכן מכיר את אנשי העסקים סביב עולם הכדורסל והספורט, והוא בעל קשרים רבים בקבוצות רבות ומקושר לסוכני שחקנים אחרים.

הסוכן יכול להביא את השחקן לקבוצות טובות יותר ומקצועיות יותר בעזרת קשריו. יתרון מובהק נוסף הוא השקט הנפשי של השחקן. כאשר הסוכן מנהל עבור השחקן משא ומתן ואחראי על החוזה שלו, השחקן פנוי להתרכז באימונים ולהמשיך בשגרת חייו הספורטיביים. בנוסף לכך הסוכן מומחה בניהול משא ומתן, דבר ששחקני כדורסל לאו דווקא מתמחים בו או מכירים אותו ולכן הם יכולים להיות שקטים שמישהו מקצועי שמכיר איך מתנהל משא ומתן מנהל אותו עבורם.

סוכני שחקנים בעידן המודרני

למרות שלעתים אנו פוגשים שחקנים שמובלים על ידי הוריהם או על ידי קרובי משפחה, כיום כמעט ולא ניתן לראות בעולם הספורט המודרני בעולם שחקני כדורסל ללא ייצוג של סוכן שחקנים מקצועי. לכן אם גם אתם בתור שחקני כדורסל מקצוענים שואפים להגיע לקבוצות צמרת בארץ ובחו״ל ורוצים ניהול ספורטיבי מקצועי, צרו קשר עם סוכנות שחקנים אשר תייצג אתכם החל מהעונה הקרובה.

צילום: דיפוזיט

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf