איפור שפתיים לקיץ 2020

איפור שפתיים לקיץ 2020

כל קיץ מביא עימו אופנות חדשות וטרנדים חמים. עולם האופנה והיופי, החל מבגדים וכלה באיפור, משתנה מעונה לעונה, ומה שמתאים לחורף הקר אינו מתאים בהכרח לקיץ החם והמהביל. זה נכון ביתר שאת למדינה כמו ישראל, בה החורף קר ויבש בעוד הקיץ חם ולח מאוד. קצת יותר קל לנו להבין את זה כשזה נוגע לבגדים, אבל מה באשר לאיפור? כיצד נכון להתאפר בקיץ הקרוב של שנת 2020? מהם הטרנדים החדשים הצפויים לקיץ הקרוב?

איפור קיץ

חום יולי אוגוסט מכריח אותנו לערוך מעט שינויים בשגרת האיפור שלנו. האיפור שלנו בחודשי הקיץ צריך להיות איפור יותר קל ופשוט מאשר בחורף. בנוסף, מי שנוטה להזעה מרובה בקיץ או מי שמבלה הרבה מזמנה בים או בבריכה, ובכל זאת חשוב לה להיראות יפה ומטופחת, תעדיף מוצרי איפור שהם עמידים ללחות ומים.

באופן כללי, על האיפור בקיץ להיות אוורירי, כך למשל שכבת המייקאפ שנמרח בקיץ תהיה דקה יותר על מנת שלא תכביד על הפנים. כאשר מאפרים את השפתיים בקיץ כדאי להקפיד על שימוש בגלוס במרקם קליל, הגלוס מעניק מראה של שפתיים מלאות וחושניות יותר. כדאי למרוח שפתונים בגוון בהיר או בגוון שזוף המתאים לעונה החמה, ואפשר לתחום את השפתיים על ידי עפרון שפתיים עמיד המתאים לקיץ וללחות הגבוהה.

טרנדים של איפור בשנת 2020

כאמור, ישנו איפור שנכון יותר לעונת הקיץ. אך מהו האיפור שיתאים במיוחד לקיץ של שנת 2020? מומחים בתחום האיפור מספרים על כמה טרנדים שהולכים לפקוד את עולם האיפור בשנה הקרובה. הראשון ביניהם הוא הטרנד של חזרה למראה פשוט ותמים, כלומר איפור טבעי. מראה זה מתאפיין במראה יותר טבעי ואף מעט חיוור, עם סומק בולט בלחיים המזכיר מראה של בובה ושפתיים בגוון אפרסק-טבעי. טרנד נוסף הוא הטרנד של המראה העירום, כאשר מבחינת איפור מדובר בצבעים עם מעט מאוד גוון וחיות, הן בלחיים ובעיניים והן בשפתיים במראה כמה שיותר טבעי.

איפור יום לעומת איפור ערב

את כל מה שלמדנו כעת על הדרך הנכונה להתאפר בקיץ ועל הטרנדים החמים בעולם האיפור הצפויים לנו בקרוב, יש ליישם גם בהתאם לשעות היום. איפור ערב הוא שונה מאיפור יום. בעוד איפור יום הוא איפור בגוונים טבעיים יותר, עם הדגשות עדינות של העיניים וצביעת השפתיים בצבעים מעט רכים ופשוטים יותר, הרי שבאיפור ערב נרצה להעניק דגש חזק יותר לאיזורים אלו. באיפור הערב לקיץ 2020 נרצה לראות הצללות צבעוניות ודומיננטיות יותר של העיניים ומראה שפתיים בשל ועסיסי. את מראה זה של השפתיים נוכל להשיג בעזרת צבעים עזים יותר כגון הצבע האדום.

אם את עומדת בפני אירוע גדול שהולך להתקיים בקיץ הקרוב, ואינך בטוחה כיצד יהיה נכון עבורך להתאפר, את יכולה תמיד להיעזר בשירות של מאפר או מאפרת מקצועיים, שידעו להתאים את האיפור לצורך שלך, לעונת השנה, לשעה ביום וכמובן לטרנדים החמים.

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים מציע תוכנית לימודים מקצועית ומקיפה. אם ברצונך לרכוש ידע כדי לשדרג את כישורי האיפור שלך ואם ברצונך ללמוד את רזי האיפור ולהשתלב בתעשיית היופי והטיפוח – כדאי לך ללמוד איפור בבית הספר לאמנות האיפור של מיקי בוגנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf