הבורסה ליהלומים חוגגת את האסיפה הכללית ה-70

הבורסה ליהלומים חוגגת את האסיפה הכללית ה-70

אורח כבוד: ח"כ ניר ברקת.

כמיטב המסורת גם השנה התקיימה האסיפה הכללית של בורסת היהלומים הישראלית, ה-70 במספר,  בנוכחות ניר ברקת – חבר כנסת מפלגת הליכוד.

באירוע השתתפו בכירי וחברי הבורסה, ובראשם: נשיא הבורסה ליהלומים – יורם דבש, מנכ"ל הבורסה – ערן זיני,  יו"ר מכון היהלומים- בועז מולדבסקי ומ"מ נשיא הבורסה- חזי בלום.  בדבריו סקר דבש את הפעילות הענפה של הנהלת הבורסה במהלך השנה האחרונה, והעלה על נס את הנושאים המרכזיים והמאמצים שעושה הנהלת הבורסה כדי למנף את מעמדה של תעשיית היהלומים הישראלית בארץ ובעולם.

לדברי יורם דבש: "בורסת היהלומים הישראלית, היא אחת מ-4 מרכזי הסחר המובילים בעולם ליהלומים ומונה מעל ל-3000 חברי בורסה. ותיקי הבורסה ולא רק הם – יכולים לספר איך לא פעם נלחמנו כדי לשרוד בתחרות העולמית ואיך תמיד, בסופו של דבר, ידענו לזקוף את ההצלחה שלנו לא רק לעצמנו וליכולות שלנו, אלא גם – ובעיקר – לאמונה שלנו. אמונה בעצמנו, אמונה במקצועותינו וביכולותינו".

חבר הכנסת ניר ברקת נשא דברים והתייחס לבחירות הקרובות: " מדינת ישראל נמצאת בצמיחה כלכלית מתמדת, יחד עם זאת עדיין יש צורך לעשות שינויים ולהקל על המשק הישראלי ועל ענפיו שונים, בהם ענף היהלומים הישראלי – המהווה חלק בלתי נפרד מכלכלת ישראל. בימים הקרובים אציג תכנית כלכלית שתכלול מספר רפורמות בהן לתפיסתי צריכה המדינה להתמקד בשנים הקרובות, כדי להתמודד עם אתגרי כלכלה-חברה.".

בכנס צוין ההישג הקרוב שייזקף לזכותה של הבורסה ליהלומים כי השנה תערוך כבכל שנה את האירוע השנתי – 'שבוע היהלומים הבינלאומי 2020' עם מעל ל-200 מציגים ישראליים(!) אשר יציגו יהלומים מלוטשים ומאות קניינים ומשלחות בינלאומיות מעשרות מדינות.

יורם דבש חתם את האירוע בדברים:" אנחנו כאן כדי להישאר וכדי להצליח. לא משנה מה יהיה האתגר שיציבו בפנינו – אנחנו ממשיכים לחתור במלוא המרץ כדי למצוא את הפתרונות וליצור כאן מציאות הרבה יותר טובה".

בתמונה מימין חזי בלום, יורם דבש, ניר ברקת ובועז מולדבסקי  |  צילום: רן מימון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf