ארוחות בוקר דיאטטיות

ארוחות בוקר דיאטטיות

קמתם הבוקר והחלטתם שבא לכם ארוחת בוקר שונה וטעימה עבורכם. האפשרויות הן אינסופיות, וניתן גם ליהנות מארוחת בוקר טעימה ואיכותית, מבלי לעלות במשקל. ארוחת בוקר היא אחת הארוחות החשובות במהלך היום, ופתיחת היום עם ארוחת בוקר מפנקת מסייעת לקבל אנרגיה וכוחות חדשים לפתיחת יומנו. ארוחת בוקר היא אחת הארוחות החשובות המספקת לנו אנרגיה זמינה, לפגישות ולריצות במהלך היום, כדי שלא נהיה עייפים מדי וכן רעננים ונמרצים לפתיחת היום שלנו.

אנשים רבים מחפשים רעיונות לארוחת בוקר יצירתית ומהנה, המשלבת אלמנטים בריאים וטעימים. יש אנשים שיבחרו ארוחת בוקר עמוסת סוכרים, כגון פנקייקים למיניהם עם סירופ שוקולד או סירופ מייפל, ואילו אחרים יחפשו רעיונות לארוחת בוקר דיאטטית, כדי לשמור על משקל גופם, וגם ליהנות מאורחת בוקר בריאה. האם ייתכן ששילוב זה קיים בימינו? התשובה היא שייתכן שרעיון זה אפשרי בהחלט. רעיונות לארוחת בוקר דיאטטית יכולים להיות רעיונות מגוונים, בהתאם להעדפות הטעם האישיות של הסועדים.

אז מה האפשרויות הקיימות לגבי רעיונות לאורחת בוקר דיאטטית? הרעיון הנפוץ מכולם הוא צנים או קרקרים, העשירים בסיבים תזונתיים איכותיים, במיוחד קרקרים מחיטה מלאה, למשל. ניתן לאכול את הקרקרים עם ממרח כלשהוא, כגון ממרח צ'יה, אשר הוא מאוד בריא לגוף ולתפקוד כלי הדם בגוף האדם. רעיון נוסף למרכיב שניתן לשלב בארוחת בוקר דיאטטית הוא דייסה של שיבולת שועל. רבות דובר על שיבולת שועל כבריאה מאוד, המסייעת להורדה במשקל כי היא מסייעת לתחושת שובע לאחר אכילתה, וכן היא גם טעימה. ניתן לשלב בדייסת שיבולת שועל מגוון של מרכיבים, כגון פירות, למשל בננה או צימוקים, אשר משתלבים היטב בדייסה ותורמים להשבחת הטעם שלה. בנוסף, ניתן לשלב יוגורטים למיניהם ליד הדייסה, כך שיוגורטים הם גם אפשרות אידיאלית למרכיב משביע ובריא בארוחת בוקר דיאטטית. ניתן לאכול גם דגני בוקר דיאטטיים או עשירים בחיטה מלאה, הנחשבים לבריאים יותר.

לסיכום, ארוחת בוקר דיאטטית יכולה להיות משולבת במגוון רחב של מרכיבים, לפי מה שאוהבים ורוצים לאכול. ארוחת בוקר דיאטטית יכולה לשלב דייסת שיבולת שועל משביעה וטעימה עם קרקרים שאף הם משביעים את הגוף וגם עוזרים להורדת משקל, ורצוי למרוח על הקרקרים ממרחים בריאים לגוף, כגון ממרח צ'יה שתואר לעיל, המסייע לריפוי דלקות ולתפקוד כלי הדם בגוף. שילוב המרכיבים שתוארו אידיאלי לארוחת בוקר דיאטטית וטעימה במיוחד, שתעזור להוריד במשקל וגם תיתן אנרגיה טובה וחיונית לגוף.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf