איך בוחרים מחולל חמצן נייד?

איך בוחרים מחולל חמצן נייד?

מחולל חמצן הוא מכשיר ייעודי שנועד לסייע במצבים של מחלות נשימתיות ובעיות בריאותיות נוספות. ישנם שני סוגים עיקריים של מחוללי חמצן – ניידים ונייחים. המכשיר הנייח נועד לסייע לחולה רק בביתו, בעוד המכשיר הנייח מאפשר לחולה להתנייד מחוץ לביתו וליהנות מאיכות חיים גבוהה.

בעבר הלא רחוק החולים נאלצו להסתפק רק במחוללי חמצן נייחים, אלו הגבילו את מרחב התנועה של החולים הזקוקים לסיוע נשימתי, אך עם השנים ועקב ההתקדמות הטכנולוגית היצרנים החלו לפתח ולשווק גם דגמים ניידים. מחולל חמצן נייד אינו נופל באיכותו מהמכשיר הנייח, הוא מאפשר למסתייעים לצאת מהבית ללא דאגה ולמעשה הם יכולים לנוע לכל מקום תוך כדי עזרה באספקת החמצן על מנת להתגבר על המחלה או ההפרעה הנשימתית ממנה הם סובלים. כך אפשר להמשיך לעבוד מחוץ לבית, לצאת לסידורים, לשבת בבתי קפה ומסעדות עם משפחה וחברים, לבקר אנשים, לצאת לחופשות וגם אפשר לטוס לחו"ל בראש שקט.

בחירה נכונה של מחולל חמצן

כדי לבחור נכון מחולל חמצן כדאי לקבל המלצות מהרופא המטפל. ישנם דגמים רבים של מחוללי חמצן נייחים וניידים, כיום בעיקר מתמקדים בדגמים הניידים בגלל איכותם והאפשרות להתנייד בנוחות. מעבר להמלצה של הרופא חשוב לפנות לחברה מקצועית ואמינה המשווקת ציוד ומכשור רפואי, עדיף כמובן לפנות לחברה המספקת פתרונות מתקדמים לתחום הנשימתי.

בעת בחירת מחולל חמצן נייד עליכם להתייחס לפרמטרים חשובים כגון:

  • מותג – מומלץ לרכוש רק מחולל חמצן מתוצרת חברה מוכרת ואמינה, ישנם מספר מותגים מובילים בתחום המכשור הרפואי הנועד לסיוע נשימתי, לכן כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע של החברה המייבאת מגוון מכשירים ניידים ונייחים.
  • משקל המכשיר – חשוב לבדוק מהו משקל מחולל החמצן הנייד, עליכם לזכור כי המכשיר חייב להיות צמוד אליכם בכל יציאה מהבית, לכן ככל שמשקל המכשיר נמוך יותר כך פחות תרגישו בו.
  • מידות המכשיר – יש להתייחס גם למידות מחולל החמצן, כדאי לבחור דגם איכותי ואין במידות קומפקטיות כדי לשאת את המכשיר בקלות ובנוחות לכל מקום.
  • הספק המכשיר – זהו אחד הפרמטרים העיקריים לבחירת מחולל חמצן, עליכם להתייחס להמלצת הרופא שלכם מאחר וכל אדם הזקוק לסיוע נשימתי צריך אספקה קבועה של חמצן בריכוז גבוה בהתאם לאבחנה הרפואית.
  • זמן שימוש – עליכם להתייחס לזמן השימוש במכשיר, כדאי לבחור דגם עם סוללה נטענת חזקה המסוגלת להספיק לפחות לשלוש שעות, עדיף לבחור מכשיר עם אפשרות להטענה ברכב.
  • אחריות – חשוב לרכוש דגם המגיע עם לפחות שנת אחריות אחת, עדיף יותר.
  • תיק נשיאה – כדאי לבדוק האם המחולל הנייד מגיע עם תיק נשיאה נוח.

לסיכום, מחולל חמצן נייד רוכשים רק מחברה מקצועית המספקת פתרונות מתקדמים בתחום המכשור הרפואי והסיוע הנשימתי. חשוב להתייעץ עם אנשי המקצועי של החברה ויש לקבל ליווי רפואי כדי לקבל החלטה נכונה ולבחור את המכשיר המתאים ביותר עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf