עוברים לרמת גן

עוברים לרמת גן

אנשים רבים מחפשים לשכור דירה ברמת גן. כאחת הערים המרכזיות ביותר בישראל, רמת גן מציעה לתושבים מגוון רחב של כיוונים, בייחוד לאלה המעוניינים להתחיל בדרך חיים חדשה. סטודנטים שהתחילו את לימודיהם במרכז, הורים לילדים המחפשים להשתלב בעבודה אטרקטיבית יותר ואפילו משוחררים לאחר הצבא שקצת מחפשים את עצמם בפאבים של שעות הלילה, כולם ימצאו את מזלם בעיר. נותר רק למצוא את הדירה המושלמת.

מחפשים דירה ללא מאמץ

בעידן האינטרנט, השכרת דירות ברמת גן הופכת למהירה יותר. אפשר פשוט להיכנס לאתר אינטרנט, להזין פרמטרים כמו מחיר, מספר החדרים וסוג הנכס להשכרה, ולקבל בתמורה תוצאות חיפוש מותאמות. אפשר אפילו לבצע חיפוש מתקדם ולציין מאפיינים שונים שחשוב שיהיו בדירה דוגמת סורגים, ממ"ד, ריהוט, חניה, מחסן, חדר כושר צמוד ועוד.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני ששוכרים דירה ברמת גן

חיפוש דירה יכול להיות מייגע. תמיד אומרים לכם לא "להינעל" על הדירה הראשונה שאתם בודקים, אך האם אתם יודעים מהם הפרמטרים לדירה טובה? ובכן, אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לבחור את הדירה הבאה שלכם:

  • מיהו בעל הבית – נשמע כמו שאלה חקרנית מדיי? חשוב לזכור שבעל הבית הוא הכתובת שלכם לכל תקלה, בין אם זה פיצוץ בצנרת, ברז שבור או תריס שאינו נפתח עד הסוף. לפיכך, כדאי בעל הבית צריך להיות אדם שאפשר לסמוך עליו ושאתם מרגישים בנוח לפנות אליו.
  • מה חשוב לבדוק בדירה עצמה – אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא בטיחות הדירה. בדקו אם הסורגים תקינים, אם אין בעיות רטיבות (עובש על הקירות באמבטיה, למשל), צבע המים בברזים ועוד. כמו כן, אם אתם מבחינים בתקלות כלשהן, חשוב ליידע את בעל הבית.
  • מיהם השכנים שלכם – השכנים הם האנשים שעמם תצטרכו לגור בחצי שנה – שנה הקרובה, ולכן מומלץ לוודא שאתם יכולים להסתדר אתם. האם יש לכלוך בחדר המדרגות וזה מפריע לכם? ייתכן שהשכנים אחראיים לכך. האם גרים בדירות הסמוכות סטודנטים צעירים השקטים בימים אך רועשים בלילות? כדאי לבדוק זאת.
  • מה כולל התשלום על הדירה – האם מחיר הדירה כולל גם חשמל, ארנונה ומים, או שאתם צריכים לשלם עליהם בנפרד?
  • רצוי לבדוק את הדירה ביום ולא בלילה – אולי אתם פנויים יותר לבדוק את הדירה בשעות הערב, בסיום יום עבודה או לימודים, אך את הדירה מומלץ לבדוק דווקא ביום. אור היום יסייע לכם להבחין בליקויים שונים כמו עובש, קירות סדוקים או נזילות.
  • האם הדירה מספיק מרווחת – גם אם המחיר המוצע לכם הוא זול ונוח, האם יש מספיק מקום בדירה לכל החפצים שלכם? ואם אין, האם יש מחסן שבו אפשר לאחסן חפצים שאינם בשימוש יום יומי?

לסיכום, אלה רק כמה דברים משמעותיים שכדאי לבדוק בכל דירה ודירה שאתם באים לבדוק. לא מומלץ לבדוק את הדירה לבד, אלא להגיע עם אדם נוסף שאתם סומכים עליו ואשר יכול אולי להבחין בדברים שלא שמתם לב אליהם.

חותמים על החוזה

זהו, אתם כמעט לקראת הסוף ומוכנים לחתום על החוזה. אבל לפני שאתם סוגרים את העסקה, חשוב לקרוא את החוזה לפרטי פרטיו ובמידת הצורך אף להיעזר באיש מקצוע המתמחה בתחום המשפטים. נוסף על כך, כדאי לוודא שבחוזה מופיעים פרטים חיוניים כמו תאריך כניסה לדירה, תאריך יציאה, סכום התשלום, אופן התשלום וכדומה. מעבר לכך, מומלץ לברר מה קורה אם אתם מעוניינים לצאת לפני שהחוזה מסתיים. מצב זה עלול לקרות מסיבות שונות כמו קשיים כלכליים, הפסקת לימודים, הצורך לחזור למקום מגורים קודם ועוד. כך או כך, אם יש לכם שאלות לגבי הדירה, חשוב לברר הכול לפני החתימה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf