מגשי אירוח חלבי: הפתרון המושלם לכל אירוע

מגשי אירוח חלבי: הפתרון המושלם לכל אירוע

שני מאפיינים עיקריים מחזיקים כל אירוע באשר הוא – אוכל ועיצוב. על פי רוב, המשתתפים מגיעים לאירוע שארגנתם לאחר יום עבודה או סידורים, והם ישמחו להכניס לפיהם מעדנים איכותיים. כמו כן, כל אירוע צריך להיראות טוב מבחינה אסטטית, על מנת לשדר יוקרה וייצוגיות. מגשי אירוח חלביים מביאים עמם את שני המאפיינים הבולטים האלה. פלטות גבינות, סלטים בשלל צבעים, כריכים ושאר דברים טובים מוגשים לכל המשתתפים, כשהם מונחים על גבי המגשים בטוב טעם.

כל היתרונות במגש חלבי אחד

מגשי אירוח חלבי מככבים במגוון רחב של אירועים: מסיבות אירוסין, בריתות, ערב עובדים ועוד. הזמנת מגשי אירוח חלביים הם דרך בטוחה להעביר את האירוע שלכם בשלום:

  • מנות מגוונות – מגשי אירוח חלביים מביאים אליכם מאכלים מגוונים מכל הטוב: פלטה של גבינות איכותיות, קישים, לביבות בטטה, ירקות חתוכים, פלטת אנטיפסטי, פלטות דגים מעושנים, רביולי ברוטב עגבניות, תפוחי אדמה אפויים ברוטב שמנת ועוד.
  • קינוחים טעימים במיוחד – רבים יסכימו שלקרואסון חלבי יש טעם הרבה יותר טוב מאשר לקרואסון פרווה. ואכן, כשיש הזדמנות להוסיף חלב לקינוחים, מתקבלים מגשי קינוחים טעימים מכל הסוגים.
  • לא רק לקרניבורים – לכל אחד מאתנו יש חבר צמחוני או טבעוני שלא מוצא את עצמו באירועים שבהם מגישים קייטרינג בשרי. מגשי אירוח חלביים, לעומת זאת, כוללים גם מנות טבעוניות רבות. גם הקרניבורים יכולים ליהנות מפלטות דגים איכותיות שאינן נופלות באיכותן מהסטייק או הנקניקיות. בסופו של דבר, כל אחד יכול לבחור מן המגש את המאכל האהוב עליו.
  • שומרי המסורת שותים קפה עם חלב בכיף – מי שמקפיד שלא לאכול חלב אחרי בשר, עשוי לוותר על מנת הקפה עם חלב היומית שלו באירוע שבו מוגש קייטרינג בשרי. לאחר מגשי אירוח חלביים, לעומת זאת, אפשר לשתות את הקפה בנחת וגם להתפנק בעוגה חלבית נהדרת.
  • מגשים קלים לעיכול – מאכלים חלביים נחשבים לקלים יותר לעיכול. הם אינם מכבידים על הקיבה, בייחוד עם מדובר במנות קטנות המסודרות היטב על המגש. בדרך זו, כל אחד יכול לקחת לו ביסים קטנים ולאכול לפי יכולתו.
  • המגשים הבריאים – שומרי המשקל והבריאות יכולים ליהנות ממגוון מאכלים טעימים כמו סלטים וגבינות דלות קלוריות מבלי להרגיש אשמים.

איך בוחרים את מגשי האירוח?

כשאתם מארגנים אירוע, יש באפשרותכם לקבוע את הרכב מגשי הקייטרינג. במקרים אלה, מומלץ להביא בחשבון כמה דברים. ראשית, כדאי לבחור מנות מגוונות עד כמה שאפשר, בייחוד אם אתם עורכים אירוע גדול. בדרך זו יעמוד למשתתפי האירוע מגוון רחב של מאכלים לבחירה. שנית, רצוי לבחור בתפריט המתאים ביותר עבור משתתפי האירוע. לדוגמה, אם אתם יודעים שלאירוע שלכם יגיעו ילדים רבים, כדאי להזמין מנות המתאימות להם. דבר נוסף, הגדירו תקציב מראש. הצמדות לתקציב תקל עליכם בבחירת המנות ותאפשר לכם להזמין את המנות המתאימות ביותר. ולבסוף, קחו בחשבון שבאירוע שלכם עשויים להיות אנשים הסובלים מסוגי אלרגיות שונות, כגון: אלרגיה ללקטוז, בוטנים ועוד. ספקו להם אלטרנטיבות אחרות כמו סלטים או דגים.

מגשי אירוח חלביים – הפתרון המושלם לאירוע בבית

מגשי אירוח חלבי מתאימים לאירועים קטנים כגדולים. זה יכול להיות אירוע של בוקר שישי באולם או בחוץ, ויכול להיות אירוע פרטי קטן שאתם מארחים בבית. מגשי אירוח חלבי הם פתרון נפלא במקרה כזה, אם אינכם מעוניינים לעמול מול הכיריים כל היום. אם אתם חוגגים מסיבת בר/ת מצווה או אפילו יום הולדת עליז וססגוני במיוחד, תוכלו לחסוך לעצמכם את ההכנות הרבות ולפנק את האורחים שלכם במגשי אירוח חלביים מעוצבים, מגוונים וטעימים.

מחפשים מגשי או קייטרינג לאירועים קטנים? בקפה קונדיטוריה דבורה, הפועל עוד משנת 1973, תמצאו מגוון רחב של מגשי אירוח טריים הכוללים פינגרפוד, ירקות, מאפים, גבינות, דגים, סלטים ועוד מבחר גדול של מנות לבחירתכם. להזמנות חייגו עכשיו ולא תפסיקו ללקק את האצבעות: 03-6745707 כתובתנו: רזיאל 26, רמת-גן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf