בריכה מתנפחת לילדים במרפסת או בחצר – מה כדאי לבדוק

בריכה מתנפחת לילדים במרפסת או בחצר – מה כדאי לבדוק

מתלבטים בין מספר דגמים של בריכה מתנפחת? מחפשים בריכה איכותית ובטיחותית למרפסת או לחצר הבית? רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש פריט זה או אחר כדאי לבדוק פרמטרים כגון בטיחות, גודל, התאמה לצורכי השימוש ולגיל הילדים, תחזוקה נוחה וכמובן חשוב להשוות מחירים.

מומלץ להתמקד רק בבריכות שחייה מתנפחות מתוצרת מותגים מוכרים ומובילים, וכדי לחסוך עלויות ופערי תיווך כדאי לכם להזמין את הבריכה ישירות מהיבואן. כאשר רוכשים בריכה מתנפחת ישירות מהיבואן זוכים לשירות מקצועי, צוות החברה יסייע לכם לקבל החלטות נכונות בהתאם לצורכי השימוש והבטיחות, כאשר כל הדגמים המתנפחים ניתנים לאחסון בחורף, אך חשוב לבדוק כיצד ניתן לנקז את המים בקלות וללא מאמץ.

גודל הבריכה

הפרמטר החשוב ביותר לבחירת בריכה מתנפחת לחצר או למרפסת הוא מידות המוצר. יש מגוון רחב של בריכות שחייה מתנפחות, ישנם דגמים מלבניים, עגולים ומרובעים. אם אתם בוחרים בריכה למרפסת עליכם לבדוק מהו הגודל המקסימלי שיכול להתאים למרפסת שלכם, עם זאת עליכם להתייחס גם למשקל הבריכה לאחר מילויה במים, כיוון שלכל מרפסת יש כושר העמסה שונה, ואין לקחת סיכונים מיותרים.

אם אתם רוכשים בריכה מתנפחת לחצר אינכם מוגבלים מבחינת גודל המוצר, אך ישנם שיקולים נוספים כמו גיל הילדים, צורכי השימוש, האם גם מבוגרים ישתמשו בבריכה ועוד.

בריכה לחצר או למרפסת

באופן כללי אין הבדלים משמעותיים בין בריכה לחצר או למרפסת למעט גודל המוצר ועמידותו. חשוב להגדיר מראש היכן הבריכה תותקן, ועל איזה משטח. אם רוכשים בריכה למרפסת חשוב לבדוק את כושר ההעמסה ויש לוודא כי הבריכה מתאימה לשטח המרפסת ואינה מהווה סיכון בטיחותי לילדים ולשאר הדיירים.

בריכה לחצר חייבת להיות עמידה כיוון שלרוב מניחים אותה על האדמה, לכן יש לוודא כי התחתית חזקה ולא נקרעת בקלות בגלל אבנים וקוצים. כדאי לנכש את הקרקע מעשבים ולנקות את השטח מאבנים חצות וממפגעים בטיחותיים אחרים.

בטיחות מעל הכל

אין להשאיר ילדים לבד בבריכה אפילו לא לרגע אחד. לכן, חשוב להתקין את הבריכה במקום שניתן להשקיף עליה גם כאשר שוהים בבית. כמו כן, יש לרכוש כיסוי ייעודי לבריכה המתנפחת כדי למנוע מילדים להיכנס למים ללא השגחה. עליכם להתייחס גם לחוזק ולעמידות הבריכה, ואין להתפשר על נושאי הבטיחות לכן כדאי לרכוש רק בריכות מתנפחות ממותגים מובילים ומוכרים.

צורכי השימוש ומחיר

לכל משפחה יש צורכי שימוש מעט שונים, יש בריכות מתנפחות גדולות או קטנות, בריכות המתאימות לתינוקות ודגמים המתאימים לכל המשפחה. בהתאם לצורכי השימוש קל יותר לבחור בריכה איכותית ובטיחותית.

מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות מפרטים טכניים ומחירים. בחורף אפשר לרכוש בריכה במחיר זול ומשתלם יותר, כך תכלו לאחסן את הבריכה במחסן עד תחילת האביב, אלא אם רכשתם פתרון לחימום המים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf