רשת גלילה נגד יתושים

רשת גלילה נגד יתושים

כאשר מדברים על רשת גלילה נגד יתושים, מדברים על רשת שניתן להניח אותה בכל מקום, למעשה, ניתן להניחה אפילו בממ"ד. בימים בהם בעיית היתושים והזבובים מייאשת יותר מתמיד, זה בהחלט הפתרון שיכול לשים סוף לדבר. כאמור, הנה הרעיון המושלם ביותר להשאיר את הבית מאוורר בימים חמים מבלי לחשוש שאיזה זבוב או אפילו יתוש יחדור ויפריע את שלוותכם. מפחדים להיעקץ? יש לכם ילדים קטנים בבית? בדיוק לשם כך, חשוב לדבר על הפתרון האולטימטיבי, רשת גלילה שיודעת לסלק לא רק יתושים אלא כל מיני אורחים לא רצויים. מיותר לציין כי העקיצות יכולות בהחלט להפוך מסוכנות, בפרט כאשר יש תינוק בבית ובפרט כאשר מערכת החיסון שלו בשלבי בנייה. וירוסים, מלריה, חום גבוה ועוד. אם אתם גרים באזור מדהים ביופיו, טבעי ואפילו ירוק, על אחת כמה וכמה – רצוי שלא תשכחו את רשת הגלילה.

התקנת רשת גלילה על החלון

רשת גלילה נגד יתושים מותקנת בתוך קסטת אלומיניום, זה לרוב מותקן בחלק העליון של החלון ובכדי לפתוח אותה כל מה שצריך לעשות זה למשוך כלפי מטה את הידית. הרשת תנוע בתוך מסילת אלומיניום ובסופו של דבר, יהיה ניתן לקבע אותה לתחתית החלון והכול באמצעות מנגנון פשוט. טעות נפוצה היא לחשוב כי הגלילה עלולה להסתיר את הנוף – מה שלא נכון. הגלילה ניתנת לייצור בכל מידה ולכן היא גמישה להנחה בכל מקום מבלי להפריע לנראות הכללית לרבות נראות הנוף. מכיוון שהיא נוצרת בצורה גמישה, היא לא דורשת יותר מדי והתקנתה פשוטה ביותר. נכון להיום יותר ויותר אנשים שהעיצוב והנראות חשובה להם, לא מתפשרים – הם בוחרים רשת בצבעים מגוונים, כאמור צבעים המותאמים לעיצוב הבית. כפי שאמרנו, ניתן לייצר לכל מקום, בכל גודל ובעיקר במחיר אטרקטיבי ביותר.

התקנת רשת – למה זה כל כך חשוב

בעיית היתושים זה עניין אחד, מאידך, בעיית האוורור זו בעיה בפני עצמה ואת כל זה אפשר לפתור בקלות באמצעות קדמה ומוצרים בעלי איכות בלתי מתפשרת. בימים החמים, הימים בהם מפחדים להיעקץ על ידי יתושים ואף לחלות בתחלואות שהם מביאים – יש רק דבר אחד שיעשה את הדברים לפחות מסוכנים – לזה קוראים התקנת רשת גלילה על החלון. כמה קל, פשוט ועולה בדיוק על פי התקציב שהקצבתם לעצמכם. כאמור, מיותר לציין עד כמה מסוכנת עקיצת נקבת היתוש וכפי שכבר הוזכר, אם יש לכם תינוק חדש בבית זה לא עניין של תהייה בכלל. אתם חייבים, אבל חייבים למנוע את הסכנות באמצעות התקנת הרשת הייעודית לשם כך. בסיכומו של דבר, מיותר לציין עד כמה מסוכן לחיות בבית ללא רשתות, בפרט שזו עונת היתושים. מה עושים?  מתקינים כבר מעכשיו רשת שתדע למגר את הסכנות ולהעניק לכם איכות חיים על כל המשתמע מכך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf