יוצאים מהבית והסוללה בסמארטפון עומדת להיגמר?

יוצאים מהבית והסוללה בסמארטפון עומדת להיגמר?

זה הפתרון בשבילכם

הטלפונים החכמים למיניהם ללא ספק חוללו מהפכה של ממש באורחות החיים של רובנו, והכניסו אותנו לעידן הדיגיטלי בצורה יומיומית נרחבת. העולם כולו מתנהל כיום בצורה שונה מזו בה התנהל רק לפני עשור וחצי, לפני שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ולמעשה הציבו מחשב קטן ומשוכלל בכיס של כל אחת ואחד מאיתנו. כיום, באמצעות המחשב הקטן והמשוכלל הזה אנחנו עושים הרבה יותר מאשר לתקשר עם כל העולם במגוון רחב של צורות ואפליקציות שונות – אנחנו גולשים באינטרנט, בודקים את חשבון הבנק, מזמינים אוכל, סופרים את הצעדים שעשינו בפעילות הספורט והקלוריות ששרפנו ועוד מיליון ואחת פעולות שונות, הכל באמצעות הסמארטפון. לכן קיים צורך מהותי בפתרון אחת הבעיות הטכניות המשמעותיות ביותר שנותרו גם בסמארטפונים החדישים ביותר כיום – זמן חיי סוללה קצר מדי. אותה תחושת חוסר אונים המלווה את המצב השכיח בו אנו מחוץ לבית ואיננו יכולים להטעין, בעוד הסוללה בסמארטפון מתחילה לאותת על האחוזים האחרונים שעוד נותרו בה. למרבה הנוחות, קיים כיום פתרון מוצלח ואפקטיבי ביותר לבעיה נפוצה זו.

לא לחשוש מסיום הסוללה – שימוש במטען נייד לסמארטפון

הפתרון לבעיה הנפוצה של זמן חיי סוללה קצר מדי בקרב משתמשי סמארטפון מגיעה מתחום האביזרים לסלולארי, שם נוכל למצוא את אחד האביזרים הפופולאריים והנמכרים ביותר בתחום זה בשנים האחרונות – מטען נייד.

אביזר זה, המכונה גם "סוללה נטענת", הוא למעשה סוללה באמצעותה ניתן להטעין את הסמארטפון (כמו גם את המחשב הנייד, הטאבלט או כל מכשיר אחר בעל חיבורים דומים) בכל מקום ובכל זמן, ללא כל תלות בחיבור ישיר אל נקודת חשמל ואל רשת החשמל. מספר ההטענות המלאות שניתן לבצע משתנה כמובן ממטען נייד אחד לשני, כמו גם מסמארטפון לסמארטפון (שכן כל אחד מהם מנצל בצורה מעט שונה את הסוללה) ובהתאם לאופן השימוש שלנו בסמארטפון באותו זמן (אם ננסה לצפות בסרטים ולדבר כל הזמן עם הרמקול דולק כנראה שהסוללה תגמר מהר יותר מאשר אם נשמור את המכשיר לפעולות חשובות והכרחיות בלבד, למשל…).

מטען נייד לסמארטפון מהווה פתרון נוח במיוחד עבור מגוון רחב של סיטואציות שונות. לדוגמה, אנשים רבים עובדים עם הסמארטפון לאורך היום ונמצאים בהסתובבויות תמידיות, ללא עצירות רבות במיוחד במשרד או במקום אחר בו יוכלו לשבת במשך שעתיים ולתת לסמארטפון להיטען. עבור אנשים כאלו, מטען נייד המאפשר להטעין את הסלולרי בכל מקום ובכל זמן על פי הצורך, פשוט מציל את יומם ומאפשר להם להיות פרודוקטיביים הרבה יותר.

בנוסף, מדובר כמובן באביזר מושלם עבור טיולים בשטח, בהם איננו נמצאים בקרבת נקודת חשמל אך בכל זאת נשמח לשמור על אפשרות לקשר כלשהו עם העולם, לפחות עבור מצבי חירום פוטנציאליים.

כך, ניתן להמשיך ולמנות את רשימת האנשים והמצבים בהם מטען נייד מתגלה פעמים רבות כפתרון מועיל, יעיל ומשמעותי ביותר. אך אין צורך בדוגמאות נוספות – אם הסתיימה לכם כמה פעמים הסוללה בסמארטפון בדיוק ברגע הכי פחות מתאים, אתם כבר יודעים שמדובר באביזר אטרקטיבי ביותר גם עבורכם…

המאמר באדיבות אתר 2click המציע למכירה מגוון מטענים ניידים, מצלמות, מוצרי צילום  נלווים, גאדג'טים והתקנים חכמים.

צילום: 2click

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf