הסוד שחברות הסלולר לא רוצות שתגלו!

הסוד שחברות הסלולר לא רוצות שתגלו!

רפורמת השמיים הפתוחים והירידה החדה במחירי הטיסות לחו"ל הביאו לכך שכל אחד מאיתנו נוסע לפחות פעם בשנה לחופשה בחו"ל. אך מדוע אנו נאלצים לשלם כל כך הרבה כסף על הסלולרי בחו"ל – הפתרון החכם של חברת WORLD8 הולך לשנות זאת עבור ישראלים רבים.

לצאת לחופשה בחו"ל זה הכי משתלם, אך להשתמש בסלולרי בחו"ל זה עדיין עסק יקר, ואם בעבר יכולנו להסתפק בהתחברות ל- Wi-Fi במלון, כיום אנחנו חייבים שהסלולרי יהיה זמין עבורנו ומחובר לאינטרנט תמיד, כדי לנווט בדרכים, לטייל בערים וכמובן להעלות לווטסאפ ולרשתות החברתיות תמונות וחוויות מהטיול. חברות הסלולר מציעות לנו חבילות לחו"ל בעלות של כ- 200 עד 300 שקלים עבור כל נוסע, כך שאם ניסע לחו"ל עם בן או בת הזוג נצטרך להוציא כפול ואם ניסע עם הילדים, נצטרך להוציא פי ארבע או יותר.

זאת עוד לפני שלקחנו בחשבון את החיובים הנוספים שמצפים לנו בחשבון הסלולר בשובנו לארץ עבור "שיחות מקומיות בחו"ל" בתעריפים גבוהים, אשר בדר"כ אינן כלולות בחבילות חו"ל. אז מה עושים? ישנו פתרון חכם שחברות הסלולר לא רוצות שתגלו – הסים העולמי של 8WORLD שמציע שימוש רב-פעמי ב- 150 מדינות וטעינות משתלמות לחו"ל שהינן גם היחידות שנשמרות ל- 4 שנים, כלומר נוכל לנצל את היתרה בנסיעות הבאות לחו"ל וגם להעביר את הסים לשאר בני המשפחה שיוצאים לחו"ל.

בניגוד לשימוש חד-פעמי בחבילות חו"ל שתקפות ל- 5 עד 30 יום בלבד או בסים מקומי שמספק פתרון חלקי בחו"ל וגוזל זמן טיול יקר כדי למצא אותו, הסים העולמי של 8WORLD הוא זול יותר – GB5 תוספת גלישה באירופה ב- 50 ש"ח בלבד, זמין ומחובר לאינטרנט מרגע הנחיתה, גם אם נחתנו מאוחר בלילה, מגיע עם מספר ישראלי ואפשרות לשמור על המס' הנייד הקבוע בחו"ל, שליטה מלאה בהוצאות ללא כל אפשרות לחריגות, מאפשר חיוג ישירות מאנשי הקשר ושימוש בוואצאפ הקבוע בחו"ל, טעינה נוספת מחו"ל בשיחת חינם 24/7 ומאפשר ליהנות מהטעינות המשתלמות בישראל והיחידות שנשמרות ל- 4 שנים!

עשרות אלפי ישראלים כבר גילו את הסים העולמי של 8WORLD ונהנים מחסכון אדיר בכל נסיעותיהם לחו"ל. פשוט מכניסים את הסים של 8WORLD לטלפון הסלולרי ובמקום להוציא כ- 200 עד 300 שקלים עבור כל נוסע, בכל נסיעה, מוציאים עשרות שקלים בודדים ונהנים משירות הכולל גלישה, סמס ושיחות מהסלולרי בחו"ל. לקראת טיסתכם לחו"ל, ניתן להשיג את 8WORLD ב- 550 סניפי דואר ישראל בכל רחבי הארץ ובאתר החברה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf