תיירים ליום אחד בתל אביב

תיירים ליום אחד בתל אביב

עם מרחבים אורבניים וותיקים שזוכים לשימור נפלא, אדריכלות בעלת שם עולמי, רובעים תוססים ושונים האחד מן השני ואיך לא – רצועת חוף ארוכה המשקיפה אל עבר נופיה של יפו העתיקה, תל אביב היא ללא ספק עיר שמחזיקה בכל המאפיינים הנדרשים לחוויה תיירותית במלוא הדרה. הגיוני שנרצה לחפש הרפתקאות חדשות מעבר לים בדמות ערים ססגוניות ונופים פראיים, אך האם אין אנו מפספסים ולו במעט את מלוא קסמה של העיר העברית הראשונה?

טיול יום בתל אביב

היערכו מראש לכך כי טיול בכל רחביה של העיר הוא כמעט ובלתי אפשרי ביום בודד אחד. ישראל היא אמנם ארץ קטנטנה, אך בכל זאת יש במה להתגאות בכל מה שנוגע למרחביה של עיר החוף האורבנית והצפופה.

התחילו את יומכם בארוחת בוקר מפנקת

כדי שתוכלו להפיק את המיטב, מומלץ להשכים קום ולהגיע אל מרכזה של העיר כבר בשעות הבוקר המוקדמות. את יומכם מומלץ לפתוח באזור המרכזי האסטרטגי של שדרות רוטשילד השופע בבתי קפה אופנתיים ואשר מאפשר יציאה אל מגוון רחב של רובעים נוספים. טיפ קטן: אם אתם מחפשים אחר ספא בתל אביב, אז הרי שאזור זה ונווה הצדק הסמוך אליו שופע במתחמים המאפשרים שילוב בין עיסוי מפנק וארוחת בוקר דשנה.

אוהבים את הים? פנו מערבה

לחובבי הים והאדריכלות שביניכם, מומלץ לסיים את הסיור לאורך שדרות רוטשילד בשכונת נווה צדק הסמוכה. תופתעו לגלות כיצד תוך מספר מטרים ספורים, יצאתם מתל אביב הסואנת והגעתם לשכונה פסטורלית ומסבירת פנים.

המבנים האדריכליים המרשימים עברו שימור לתפארת והסמטאות מאפשרות לסייר בנחת, תוך שאתם חולפים על חנויות מעצבים, גלריות ובתי קפה אופנתיים. עם סיומה של השכונה, תוכלו למצוא את חוף הים הנפלא ולקחת אתנחתא עם משקה קר.

אוהבים את העיר הגדולה? פנו צפונה

לאלו מכם שמחפשים את הסואן, ה"מחוספס" והאורבני, מומלץ להעדיף את רחוב אלנבי המפורסם. לאורכו של הרחוב תוכלו למצוא שפע של מסעדות ורחובות פינתיים הכוללים מבנים אדריכליים מרשימים ומשומרים. לאלו מכם שמחפשים את השמחה הכה אופיינית אל העיר, מומלץ להמשיך עד לשוק הכרמל המציע שפע של מאכלים טריים ומציאות במחירים מצחיקים. צריכים קצת אתנחתא מן הצפיפות של השוק? ממש בסמוך אליו תוכלו לסייר בין מבנים משומרים של נחלת בנימין, ולסייר בין דוכני אמנים.

אוהבים שופינג? פנו מזרחה

אם כבר המשכתם על רחוב אלנבי, רדו מזרחה לאורכו של רחוב המלך ג'ורג' שם תוכלו למצוא שפע של חנויות נעליים ובגדי מעצבים. עם סיום הרחוב, תגיעו לבסוף לאזור דיזנגוף ולמרכזו השוקק. סיור עד לסיומם המזרחי של שדרות רוטשילד, יוכל אף הוא להוביל אתכם לאותו האזור עם פניה מערבה על שדרות בן ציון.

אוהבים גרפיטי? פנו דרומה

אחד מן המאפיינים המרהיבים ביותר של תל אביב הוא ללא ספק השילוב שבין חדש לישן. מתוך שדרות רוטשילד לכו דרומה על רחוב הרצל ופנו מערבה אל עבר דרך יפו. עתה אתם נכנסים אל גבולו של רובע פלורנטין שמביא עמו יופי שונה וייחודי. כאן תמצאו מגוון יצירות אמנות שאינן מפורסמות בחנויות או גלריות, כי אם על קירותיהם של מבנים ישנים, מגוון עשיר של מסעדות ושפע ברים שנדמה כי בחרו בקפידה את פינותיהם הנסתרות.

אין ספק כי תל אביב פונה לכל הקהלים מכול הסוגים. בחרו את האזור האהוב עליכם במיוחד, או נסו אף לשלב בין מספר מוקדים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf