מדפים מודולרים למשרד ולבית

מדפים מודולרים למשרד ולבית

לכאורה, צרכי האחסון הביתי שונים מאוד מצרכי האחסון למשרד. אך למעשה, יש קו דומה בין השניים. הן לצרכים משרדיים והן לצרכים ביתיים, אפשר להשתמש במדפים איכותיים. והפעם, על האיכויות של מדפים מודולריים למשרד ולבית.

התאמה גמישה בדיוק לצרכים שלכם

האיכות המיוחדת של המדפים המודולריים טמונה קודם כל בכך שאפשר להתאים אותם בצורה מאוד פשוטה, בדיוק לצרכים שלכם. כמוצר מודולרי, אפשר להשתמש בבסיס של המדפים על מנת להתאים אותם לצרכים משתנים. למשל אפשר לבנות בתחילה בקלות מדפים צרים. אם צריכים לאחר מכן שטח נוסף, אפשר ללא קושי להוסיף אליהם רוחב נוסף. אפשר לשלוט בגובה של המדפים ולהוסיף להם פתרונות שונים, בהתאם לדגם שבוחרים. למשל, אפשר להוסיף תאי אחסון שונים או להחליף חלק מחומרי הגלם של המדפים לפי הצורך (למשל מדפי פלסטיק שיושבים על מסגרת של פח או אלומיניום).

קלות התקנה והרכבה

בין דגמי המדפים המודולריים ניתן למצוא כאלה שקל מאוד להרכיב, אפילו מבלי שצריך סט יוצא מן הכלל של כלי עבודה. דגמים מסוימים אפשר להרכיב לחלוטין ללא ציוד עזר ויש דגמים שאפשר להקים בעזרת כמה כלי עבודה בסיסיים (אפילו לא חשמליים). קלות ההתקנה והרכבה באים לידי ביטוי גם בעלות המוצר, מה שהופך אותו לחסכוני ויעיל. במחיר נוח במיוחד ניתן להקים מערכת מידוף פשוטה או מורכבת, הן לבית והן למשרד. קל, חסכוני ומתאים לכל שטח. לפני ההרכבה, יש לעיין בהוראות ההרכבה ומומלץ להיעזר בכפפות להגנה על הידיים לפני ביצוע החיבור בין החלקים.

כושר נשיאה גבוה

גם מדפים מודולריים שנראים פשוטים מבחינת צורה או צבע, יכולים להתאים כשזקוקים לכושר נשיאה גבוה. ניתן לבחור את המדפים שיתאימו למצבים שונים. למשל, יש מדפים במבנה מעודן, שיכולים להתאים לנשיאת צעצועים קלים או לאחסון מגבות. עם זאת, יש גם מדפים מאוד מסיביים, אפילו אם המסגרת שלהם נראית פחות מסיבית לעומת מדפי עץ מלא. על מדפים כאלה ניתן לשים ללא כל קושי ספרים, חפצי נוי, קלסרים מלאי מסמכים, ארגזים ובהם ציוד משרד, דפים למדפסת, כלי עבודה וכיוצא בזה.

עיצוב בסיסי או עיצוב נאה

את המדפים המודולריים ניתן לשים בחדר הארונות, במטבחון, בחדרי עבודה ובעצם בכל מקום שבו הם נדרשים. לפי השימוש הרצוי, כך מומלץ לבחור את אופי העיצוב. ישנם מדפים בסיסיים למראה, כאשר התשתית, המסגרת והמדפים עשויים למשל מחלקי פח. יש מדפים מודולריים בעלי תצורה יותר מיוחדת ונאה, כך שיש להם גם אלמנט ייצוגי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf