לימודי תקשורת חזותית

לימודי תקשורת חזותית

מהם לימודי תקשורת חזותית, ועל פי אילו פרמטרים לבחור מכללה ללמוד בה תחום מרתק זה?

אם אתם חיים עיצוב או אולי מרגישים שיש לכם חוש עיצובי מפותח, יכול להיות שגם לכם כדאי ללמוד תקשורת חזותית או בשם המוכר יותר, לימודי עיצוב גרפי. תקשורת חזותית לתואר ראשון הוא מסלול הנלמד במוסדות שונים, בעוד שכדאי תמיד לבדוק מה הם היתרונות של אותו מוסד לימודי בו אתם שוקלים ללמוד.

אז מה הם בעצם לימודי תקשורת חזותית והיכן כדאי ללמוד אותם? כיום, המסרים השיווקיים השונים בדרך כלל מועברים דרך המדיות הדיגיטליות. אין ספק שעדיין ישנו מקום רב ומכובד לשילוט חוצות, שילוט משרדי וכדומה, אך ישנו דגש ענק ומהותי על נושא של שיווק דיגיטלי. לימודי תקשורת חזותית מעמיקים בכל מה שקשור לעיצוב אומנותי, העברת ובניית מסרים שיווקיים ודיגיטליים ועוד.

תקשורת חזותית, מה עושים עם המקצוע?

השפה החזותית שנלמדת בלימודים אלו היא אוניברסלית. מה זה אומר? המון! קודם כל, זה אומר למשל שלאחר לימודי תואר ראשון בתקשורת חזותית, אתם למעשה תהיו עם מקצוע אומנותי-דיגיטלי בידכם. אנשים רבים בוחרים לבצע גם רילוקיישן לאחר לימודי מקצועות דיגיטליים, היות ואם אתם פרילנסים, אתם תוכלו לטייל בעולם עם הלפטופ.

איפה היינו לפני שנסחפנו בחלומות על עבודה בחו"ל? אה כן, שפה אוניברסלית. לימודי עיצוב גרפי מאפשרים לכם לעבוד עם לקוחות בחו"ל, לעבוד בחברות פרסום, בחברות קידום אתרים, בחברות עיצוב אתרים ובנייה ועוד. אין ספק כי מדובר במקצוע נחשב ושימושי ביותר, היות ואנחנו מתקדמים בקצב מהיר ביותר בבחינה הטכנולוגית-דיגיטלית. כיום, כאשר נרשמים אל לימודי תקשורת חזותית ועיצוב גרפי, ישנו גם דגש רב על שלבים שונים בתהליכי פיתוח אפליקציות, יצירת אלמנטים ויראליים ועוד רבות.

כמה זמן נמשכים לימודי תקשורת חזותית ועיצוב אומנותי?

לימודים אלו נמשכים כ-3 שנים, במהלכן תוכלו ללמוד רבות על כל מה שקשור בעיצוב אומנותי-דיגיטלי. שימו לב, אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי להתמקד בהם כאשר בוחרים מכללה של לימודי תקשורת חזותית, הוא הנושא של בניית תיק עבודות.

ישנן מכללות רבות ללימודי התואר הנחשק של עיצוב אומנותי באינטרנט, אך לא קיימות הרבה מכללות שכבר בשנה הראשונה מאפשרות לכם לעבוד עם לקוחות אמיתיים ולבנות את תיק העבודות שלכם. בשורה התחתונה, ברגע שיש לכם תיק עבודות שנבנה אט-אט, אתם כבר חצי רגל בתוך התחום. בכל מקרה בו אתם מתלבטים בין מכללות ללימודי עיצוב גרפי, כדאי לזכור שאתם בונים את העתיד שלכם. מה זה אומר? זה אומר שאתם צריכים להיות עם תיק עבודות מכובד כבר שאתם מסיימים את הלימודים. בחרו נכון את המכללה בה תלמדו, בחרו מכללה שתסייע לכם בבניית עתידכם כבר בתחילת הלימודים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf