איך מוצאים טיסות זולות לאתונה

איך מוצאים טיסות זולות לאתונה

איזה כיף, שוב יוצאים לטיול! והפעם, החלטתם לפנק את עצמכם ביציאה לחו"ל, בטיסה קצרה ליעד נחשב לאחד האהובים ביותר על הישראלים – אתונה. בקרוב תגלו כמה זה קל למצוא טיסות זולות לאתונה אך באותה מידה יהיה עליכם להחליט האם לרכוש את הטיסה שלכם דרך חברת התעופה, או שמא דרך סוכן? מדובר בהחלטה לא פשוטה שבדרך כלל נחתמת כשהמחיר אטרקטיבי.

אנחנו רוצים להרחיב מעט על סוכני הנסיעות, ולהציג לכם מספר יתרונות שיוכיחו שסוכני הנסיעות כאן כדי להישאר, ויש להזמנת טיסה דרכם יתרונות שלא תוכלו למצוא אצל אף אחד אחר.

קצת על טיסות זולות לאתונה דרך סוכנות

נראה שעם המהפיכה הוירטואלית חל שינוי בדרך בה תיירים בוחרים להזמין טיסות זולות לאתונה או לכל יעד אחר. ובכל זאת, להזמנה דרך סוכן יש מספר יתרונות שבלתי אפשרי להתעלם מהם:

  • בגלל הביטוח – סוכן הנסיעות יהיה חייב לספק ללקוחותיו מעבר מנקודה אחת לנקודה אחרת, גם במקרים בהם חברת התעופה הייעודית לא יכלה להוציא את הטיסה מסיבה כלשהי. אם חברת תעופה כלשהי נמצאת בקשיים כלכליים, סוכני הנסיעות ידרשו מארגון חברות התעופה הבינלאומי, שהחברה תעניק ביטחונות כספיים לטיסות שהיא מכריזה עליהן. הסיבה לכך היא שאף סוכן לא מעוניין למכור כרטיסים לטיסה שייתכן ולא תצא לדרך, אחרת יהיה עליהם להתמודד עם הלקוחות. במקרים אחרים סוכן הנסיעות יוכל לבטל את ההזמנה לחלוטין ולהחזיר ללקוחות את כספם.
  • בגלל הסיוע – סוכני נסיעות שערכיהם מושתתים על שירות מצוין, יבוא לקראת הלקוח במקרים בהם הוא זקוק לו. מצאתם טיסות זולות לאתונה אך הטיסה שלכם בוטלה או נדחתה? המזוודה שלכם החליטה לטוס למדינה אחרת? סוכן הנסיעות שלכם יוכל להתערב לטובתכם ולסייע לכם להגיע ליעד בהרגשה טובה. כמובן, כל עוד רכשתם את כרטיס הטיסה דרכו. עם הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו, סוכנויות הנסיעות הקימו שירותי לקוחות וירטואלים הפועלים 24 שעות ביממה, שיעניקו שירות ללקוחות שנמצאים בכל העולם וזקוקים לסיוע כזה או אחר.
  • בגלל המחירים – במקרים מסוימים הסוכנות מציעה מחירים נמוכים יותר ממחיר חברת התעופה, לאותו כרטיס! למה זה קורה? ממגוון סיבות. אך כדאי להיזהר ולהקפיד לרכוש את הכרטיס דרך סוכנות שנחשבת למוכרת, פופולארית ובעלת מוניטין חיובי.

תתחילו לארוז

כעת, אתם ודאי מבינים מדוע הזמנת טיסות זולות לאתונה דרך סוכן היא משתלמת במיוחד. זה הזמן שלכם להתחיל לתכנן את הטיול כולו, כי כבר ברור לכם מהיכן תרכשו את כרטיס הטיסה הבא שלכם. אתונה – על ההיסטוריה הנפלאה שלה, הטברנות הצבעוניות, המקומיים החייכנים, הנופים הנהדרים והטיסה הקצרה, עומדת כיעד מושלם עבור ישראלים שמעוניינים לרענן את האווירה מבלי להתרחק יותר מידי מהבית. אנו מזמינים אתכם להיעזר בנו לתכנון הטיול הבא שלכם, כשכל מה שנותר לכם זה רק להמתין בסבלנות עד ליום הטיסה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf