סמנטו – ניסור וקידוח בטון

סמנטו – ניסור וקידוח בטון

עבודות ניסור וקידוח בטון ברמה אחרת

עבודת ניסור

כשבוחרים לנסר קיר צריך להשתמש במסור הידראולי מתקדם. החדירה לבטון מתבצעת באמצעות מסור שמדייק בעבודתו בזכות איש מקצוע מיומן, לכן אם חשובה לכם עבודה מדויקת, אל תסמכו על כל אחד שמכריז על עצמו מומחה בעבודות בטון. פנו לחברה מקצועית כמו חברת "סמנטו" שמעסיקה רק אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בעבודות ניסור וקידוח בטון ושאר התחומים הנחוצים.

קידוח, חיתוך בטון, ניסור יהלום

התחככות המסור בבטון יוצרת חום גבוה, לכן קיימת זרימת מים שמקררת את המנוע. חיתוך בטון קרוי גם ניסור בטון ביהלום משום שעל המסור העגול קיימים שבבי יהלום, מה שמאפשר חדירה לבטון בלי בעיות. מי שעוסק בקידוח בטון לא בהכרח עוסק בניסור בטון. אומנם כל מנסר יודע לבצע קידוחים, אבל לא כל קודח יודע לנסר היטב. קידוח הבטון מתבצע באופן שונה מעבודת הניסור וזאת באמצעות כלי עבודה שונים.

מה עושים עם תשתיות התקשורת והחשמל?

אם אתם חוששים כי בעבודת הקידוח לא תוכלו להעביר תשתיות של תקשורת וחשמל, הסירו דאגה מליבכם כי עובדי ניסור וקידוח בטון שמיומנים בתפקידם משאירים חור בקוטר, כך שתוכלו להעביר את התשתיות בלי בעיות. הן המקדחים הן המסורים משתמשים בפתיתי יהלום ובמים שמקררים את מה שצריך לקרר, ובכך יש ביניהן דמיון למרות היעד השונה.

איכות והתקנה מדויקת

בישראל משתמשים בבטון לצורך בנייה משום שהחומר עמיד מאוד מפני נזקי מזג האוויר, מפני אירועים ביטחוניים ובכלל. כיוון שהשימוש שכיח בבטון, כך קיימת החמרה על פי מכון התקנים, ולכן חשוב למצוא בטון מחומר איכותי ואנשי מקצוע מביני עניין. שני התנאים האלה יבטיחו התקנה בטוחה ומדויקת.

הצורך במקצועיות

בכל מקרה שרוצים לשבור קיר, להוסיף דלת, ליצור פתח – נדרשת עבודת בטון, אבל הקפדה על אנשי המקצוע הנכונים היא שמבטיחה עבודה מדויקת, אמינה, איכותית ומקצועית. עבודת הבטון דורשת מקצועיות וגם משנה זהירות. אי אפשר לעבוד בבטון בלי להבין את העבודה איתו, אי אפשר לנסר ואי אפשר לקדוח אם עושים שימוש לא נכון במקדח או במסור, אם קודחים יותר מדי או מנסרים בצורה לא נכונה. רק איש מקצוע מיומן שעובד עם החומרים המתאימים יודע איך לעבוד עם הבטון בלי לפספס את האלמנטים העיקריים בתהליך השיפוץ או הבנייה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf