החלו עבודה הבנייה בפרויקט פינוי בינוי ברח׳ תל חי 60

החלו עבודה הבנייה בפרויקט פינוי בינוי ברח׳ תל חי 60

חברת ראדקו התחדשות עירונית מקבוצת רפאלי סיימה את יציקת הרפסודה והחלה בבניית השלד.

חברת ראדקו התחדשות עירונית  מקבוצת רפאלי מדווחת כי החלו עבודות בניית שלד הבניין בפרויקט פינוי בינוי במתחם נגבה ברחוב תל חי 60 ברמת גן. השבוע בוצעה באתר, יציקת רפסודה והחלו בבניית השלד.  הפרויקט כולל בניית בניין בן 10 קומות עם 21 יח"ד וחניון תת קרקעי , במקום הבניין הישן שנהרס, שכלל 3 קומות עם 6 יח"ד בלבד.

הדיירים הוותיקים מהבניין הישן ייהנו, על פי ההסכם, מדירות חדשות מוגדלות הכוללת ממ"ד, מרפסת, מחסן וחניה תת-קרקעית. הפרויקט כולל דירות ייחודיות בעלות 3 כיווני אוויר ומפרט טכני עשיר. בפרויקט מוצעות למכירה דירות 3-4 חדרים, דירות גן ודירת פנטהאוז יחידה על הגג

לדברי ננה חן מנכ"לית ראדקו התחדשות עירונית מקבוצת רפאלי "אנחנו מתקדמים בקצב משביע רצון בפרויקט .מתחם נגבה ברמת גן נהנה מביקושים גבוהים מאוד, והפרויקט בתל חי מאפשר להגדיל את ההיצע באזור הביקוש. זו דוגמא מוחשית כיצד התחדשות עירונית הוא אחד מהפתרונות הנכונים ביותר להגדלת ההיצע במרכזי ערים ומאפשר לרוכשי הדירות, מחד להמשיך ולהתגורר במרכז העיר, ומנגד ליהנות מדירה חדשה ואיכותית".

הפרויקט נמצא ברחוב שקט ובמקביל לרחובות הירדן והרא"ה. מדובר באחד
מהמיקומים האטרקטיביים ביותר בעיר. מכירת הדיות בעיצומה , מחירי הדירות  עומדים על 1.87 מיליון שקלים לדירת 3 חדרים ו-2.370 לדירת 4 חדרים. דירת הפנטהאוז היחידה בבניין תימכר במחיר של 4.290 מיליון שקל.

חברת ראדקו מקבוצת רפאלי היא אחת החברות הבולטות כיום בענף ההתחדשות העירונית. מדובר בחברה שנהנית ,מגב פיננסי איתן  המגבה את כל התחייבויתיה בערבויות בנקאיות גם אם מדובר בנושאים שאינם חלק מהסטנדרט המקובל כגון ערבות טיב איכות וכדומה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf