אוכל מוכן לראש השנה – כדאי או שנכין שוב בבית?

אוכל מוכן לראש השנה – כדאי או שנכין שוב בבית?

ראש השנה מתקרב (היי, זה בעוד פחות מחודש), והשאלה שעולה לא מעט בשנים האחרונות: להזמין או לא להזמין? ולא, אנו לא מתכוונים לאורחים סביב לשולחן החג, אלא ממש להזמין את האוכל.

מה הכוונה, אתם שואלים?

בשנים האחרונות, אולי בשל אורח החיים העמוס יותר ויותר של כולנו, נוצר לו טרנד שהולך וצובר תאוצה: להזמין מקייטרינג אוכל מוכן עד הבית, בעיקר לחגים גדולים – פסח וראש השנה (אבל לא רק. אני מכיר משפחות שעושות את זה כל שבת שלישית).

היתרון ברור: חיסכון עצום בזמן וטרחה, הגעה לחג ׳כמו מלכים׳ על אמת, ובעיקר פינוק (מישהו אמר ׳לפנק לפנק לפנק׳?)

והחיסרון? בינינו הוא בד״כ העלות. כי מי לא היה רוצה לקבל הכל מוכן. נו, זה ואולי גם העובדה שהתבשיל שכל כל מוכר במשפחה דורי דורות יתחלף בשוק אווז. מצד שני, חלק גדול מהסועדים דווקא יעדיפו את ה׳תחליף׳ אחרי שאכלו את המקור ב-72 שנה האחרונות (טוב, אולי רק המבוגרים שבהם).

אז איך זה עובד? בגדול, די פשוט: חברות קייטרינג מפרסמות תפריטים ייעודיים לחגים (כמו התפריט הזה למשל), בעלי הבית, נכנסים, בוחרים, מתקשרים אולי לשאלה או שתיים, מבצעים הזמנה, והאוכל מוכן לאיסוף בערב החג. בחלק מחברות הקייטרינג יש גם שירות משלוחים עד הבית, כדאי לבדוק, כי אם כבר פינוק אז… עד הסוף כמו שאומרים בפתח תקווה (וגם במקומות נוספים אומרים את זה מסתבר).

מה בכל זאת צריך לבדוק? הדבר הראשון – לא מזמינים אוכל לחג ממקום ללא המלצות מסודרות. אם מאנשים שאנו מכירים – מה טוב, אבל אם זה לא ריאלי – לפחות מאנשים אמיתיים שהמליצו באמצעות פרופיל הפייסבוק שלהם. אחרת, יכול להיות שנקנה חתול בשק, או ליתר דיוק שניצל בשק. ואנחנו לא רוצים שניצל בשק. שמענו שזה לא טעים.

דבר שני, לבדוק זמינות. יכול להיות שאם מדובר בחברת קייטרינג מבוקשת – הם כבר מלאים בהזמנות.

דבר שלישי: מחיר. עם כל הכבוד למקום שהטעם שלו ׳מפיל׳, שקיימות עליו המלצות, ושהוא גם זמין, כדאי מאוד מאוד לבדוק שהמחיר לסועד תואם את התקציב שלנו.

אז למה אתם מחכים? צאו השוקה (גוגל, בשנת 2019) וחפשו לכם חברת קייטרינג שתספק שירות טעים וטוב לחג ראש השנה הבא וקרב עלינו לטובה.

את הבדיקה הראשונה עבורכם כבר עשינו, קייטרינג אטורוס עוד מקבל הזמנות לחג (נכון לכתיבת שורות אלו לפחות), ויותר משווה לבדוק איתם (את התפריט לחג, מחיר וכו׳)

קישור לאתר קייטרינג ארטורוס: https://arturos.co.il

צילום: באדיבות קייטרינג ארטורוס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf