להתמודד עם תביעות ביטח סיעודי

להתמודד עם תביעות ביטח סיעודי

ההמלצות החמות של צוות אופק המרכז לזכויות בע"מ

לא מעט משפחות, נאלצות ביום בהיר אחד להתמודד עם מחלה קשה של אחד מבני המשפחה. השינוי הדרמטי משפיע על אורח החיים של כל בני הבית ודורש מהמשפחה להתמודד הן ברמה הרפואית והן ברמה הכלכלית עם קשיים רבים. לעיתים ברגעי המשבר קשה לחשוב על פניה לחברת הביטוח ותביעת הביטוח הסיעודי, מה שגורם למשפחות רבות לפנות לאופק המרכז לזכויות בע"מ, על מנת לקבל ליווי בתהליך. למרות הכול, למשפחה עדיין יש תפקיד חשוב בתהליך הגשת התביעה ולכן יש מספר דבר שעליכם לדעת.

איך מתחילים תהליך תביעה סיעודית?

בין אם אתם מגישים את התביעה לבד ובין עם אתם נעזרים בשירותי אופק המרכז לזכויות בע"מ, חשוב לדעת כמה דברים לפני הגשת התביעה לחברת הביטוח:

  1. תעדו – בקלסר מסודר תייקו את כל האישורים הרפואיים, סיכומי האשפוזים והביקורים אצל רופאים מומחים ששייכים לחולה. תיעוד נכון של השתלשלות האירועים מפשט את התיק.
  2. בדקו מה בדיוק כולל הביטוח הסיעודי של החולה – החרגות בביטוח הקשורות למצבו הרפואי הנוכחי (למשל חולה לב, אשר הוחרג מכל בעיות לבביות בביטוח), יהיו עילה לדחיית התביעה גם אם התיך הוגש בליווי הצוות המקצועי של אופק המרכז לזכויות בע"מ.
  3. ערכו הכנה מוקדמת – הכירו את כל הדרישות של חברת הביטוח לתביעה, כלל כל הטפסים וחוות הדעת שצריך לצרף לתיק. גם אם אתם מגישים דרך גורם חיצוני, חשוב לדעת מה החומר שאתם מעבירים לחברה ולהיות מעורים בתהליך.

אל תבזבזו את הזמן על בירוקרטיה

התמודדות מול חברת ביטוח עשויה לגזול זמן רב. ובעת מצב רפואי סיעודי אצל אחד מבני המשפחה, כל המשאבים שלכם צריכים להיות מרוכזים בטיפול בו. אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים אם כך, שאתם מסתייעים בשירותים של חברה מקצועית ואמינה, אשר באופן מיומן תביא אתכם לתוצאות המיטביות. אופק המרכז לזכויות בע"מ מלווה כבר שנים רבות, על ידי צוות מומחים, משפחות רבות בעת הגשת תביעות על ידי הדרכה מדויקת ומילוי נכון של טפסי התביעה.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf