מילוי קמטים או מתיחת פנים. מה יותר טוב?

מילוי קמטים או מתיחת פנים. מה יותר טוב?

מילוי קמטים בהליך לא פולשני

חומצה היאלורונית היא חומר ג'ל המשמש למילוי קמטים בפנים בצורה לא כירורגית. בעידן הנוכחי של המדיה החברתית ואינסטגרם, כולם מחפשים את העור המושלם, ללא רבב. אין זה מפתיע שנשים, במיוחד מעמד הביניים, נמשכות לטיפולים קוסמטיים יותר מתמיד. מכיוון שכעת ישנם הליכים קוסמטיים לא פולשניים שאינם מצריכים אנשים לעבור תחת הסכין, הטיפולים הקוסמטיים הופכים לנורמה החדשה. בשנת 2016 נערכו 17.1 מיליון הליכים קוסמטיים.

טיפולים לא פולשניים מתייחסים להליכים שאינם מחייבים אותך בניתוח או להישאר בבית החולים,  מה שאומר זמן קצר להחלמה. מילוי קמטי פנים הוא הליך דומה להצערת העור.הליך זה הוא למעשה מתיחת פנים ללא ניתוח. ככל שאנו מתבגרים, אנו מאבדים נפח בפנים שלנו, בעיקר על הלחיים, סביב קו הלסת ומתחת לעיניים. באמצעות חומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית, מנתחים פלסטיים מחליפים את הנפח שאבד להחזיר את העור הצעיר והתוסס על ידי הזרקת חומרי מילוי טבעיים.

מתיחת פנים

מתיחת פנים הוא ניתוח קוסמטי המסיר את העור הרופף מהפנים והצוואר. הטיפול נעשה על ידי כירורג פלסטי מיומן ומוסמך. זה מבוצע במרכז כירורגי או בבית חולים ותוכלו לחזור הביתה באותו יום, אך בדרך כלל יש זמן החלמה של 3 עד 4 שבועות, תלוי באזור וביכולתו של האדם להתרפא .

העלות של ניתוח מתיחת פנים יקרה בהרבה ממילוי קמטי פנים באמצעות חומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית, אך התוצאות ארוכות טווח אם תדאגו לפנים ולעור שלכם.

לאחר שהנפיחות והחבורות ייעלמו, תוכלו לראות את התוצאה הסופית של הניתוח. לחתכים לרוב יש תפרים מומסים או דבק על העור אשר לוקח להם זמן להספג בעור לגמרי. זה גם מפעיל את ייצור הקולגן הטבעי בגוף. החתכים נעשים בצורה כזו שהם נראים מאחורי קו השיער ומבנה הפנים שלך. למתיחת הפנים יש יותר סיכונים מאשר מילוי קמטים פשוט כמו הרדמה, דימום, זיהום, קרישי דם, כאבים או צלקות. המטופל יכול גם לאבד את השיער באיזור החתך.

כיצד לשמר את הטיפול?

כדי להאריך את תוצאות מתיחת הפנים או מילוי הקמטים,יש לשטוף את הפנים על בסיס יומי, לשתות מספיק מים ולהגן  עליו מפני השמש.

התוצאות של מתיחת פנים אינן מובטחות וייתכן שלא תקבל את התוצאות המדויקות שאתה מצפה לכן הציפיות צריכות להיות סבירות מהניתוח.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אתם מוזמנים לפנות למרפאתו של ד"ר וולף באמצעות האתר https://www.dr-wolf.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf