אבנר היזלר סוגי ביטוחים

 אבנר היזלר סוגי ביטוחים

אבנר הייזלר הינו מומחה לביטוחים, וכן גם לתביעות נגד חברות הביטוח, וברשותו אינספור סיפורי הצלחה של לקוחות מרוצים. קיימים בארץ מגוון סוגי ביטוח, שאנשים לא בהכרח מודעים להם, תפקידו של אבנר הייזלר בעצם להאיר את עיניהם של האנשים ברגע שהם רוצים בביטוח כל שהוא. עסק הביטוחים הינו נתון לאותיות קטנות, ומשפטים לא מובנים מצד חברות הביטוח, החשיבות של אדם, המבין בתחום גדולה לאין ערוך. רבים חושבים כי קיימים רק ביטוחי פנסיה בעבודה, אך קיימים גם מגוון ביטוחים שישנה חשיבות גבוהה לדעת על קיומם, שלא תלויים בעבודה. אז אם גם אתם רוצים לדעת על עוד סוגי ביטוחים שקיימים מאמר זה בשבילכם.

קודם כל עליכם לדעת אלו סוגי ביטוחים קיימים, ואילו סוגים ניתן לבצע דרך מקום העבודה.

בהתחלה עליכם לדעת כי לא את כל הביטוחים הקיימים ניתן לבצע דרך מקום העבודה. אבנר הייזלר מומחה לתביעות חברות הביטוח מציין את העובדה כי לא מקום העבודה הוא המבטח אתכם, אלא חברת הביטוח של מקום העבודה. ברוב המקרים מקום העבודה אינו האחראי לביטוח, האחריות היא של חברת הביטוח.

סוגי ביטוחים קיימים:

קיימים מגוון של סוגי ביטוחים שניתן לבצע אותם דרך מקום העבודה והם:

  • ביטוח פנסיה – על פי החוק כל מעסיק חייב להפריש לעובד סכום מסוים של כסף, כך שביטוח פנסיה אינו רשות כפי שהיה עד עתה. המעסיק יכול להפריש עבור העובד סכומים גדולים מכפי הקבוע בחוק
  • ביטוח מנהלים – ביטוח מנהלים הינו ביטוח פנסיה המותאם באופן אישי לעובד כך שהעובד יכול לקבל כיסויים מתאימים לו באופן אישי.
  • ביטוח רכב – הכי כדאי לקבל רכב ממקום העבודה, הביטוח יכול להיות על חשבון המעסיק וההשתתפות בתלוש השכר יורדת, כיניתן לבטח את המכונית לפי ימים מסוימים, דבר המוזיל את עלות ביטוח הרכב.
  • ביטוח נסיעות לחוץ לארץ – הביטוח הזה כמובן תלוי בתפקדכם בעבודה. אם התפקיד שלכם מצריך נסיעות רבות לחוץ לארץ תדרשו מין המעסיק ביטוח נסיעות לחוץ לארץ.

אבנר הייזלר, שהוא מומחה לתביעות מול חברת הביטוח, מציין כי קיים ביטוח נוסף מעבר לביטוחים שהוזכרו כאן, והוא ביטוח בריאות. אבנר הייזלר טוען כי קיימים מגוון רחב של סוגי ביטוחי בריאות,

במקרה של פציעה  או חבלה במקום העבודה, מחלות, שברים ועוד. אבנר הייזלר מציין כי ביטוחי הבריאות הם היקרים ביותר, ומקומות עבודה מסוימים נותנים כהטבה בטוח בריאות, אשר יכול להוזיל עלויות.

*יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין, אך מומחה בהגשת תביעות מול חברות הביטוח על כל הצד הפרוצדורלי.

SeoWho  – https://seowho.co.il

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf