טרנדים בעיצוב הבית לשנת 2020 בתחום הריהוט

טרנדים בעיצוב הבית לשנת 2020 בתחום הריהוט

רהיטים הם פריט הכרחי ונדרש לכל חלל, כל שכן אם מדובר בבית או דירה.

בעבר תפקיד הרהיט היה פונקציונאלי ופחות עיצובי, כיום המגמה השתנתה והרהיטים תופסים חלק עיקרי בעיצוב החדר והבית. הסגנונות לריהוט הם רבים ומגוונים יש הבוחרים בריהוט צבעוני וזועק, ויש שיבחרו בריהוט שקט ומנימליסטי. יש הבוחרים ברהיטים תעשייתים ויש שיעדיפו רהיטים מעוצבים.

טרנדים שונים ברהיטים מעוצבים

צבעים- אחד השינויים שאנו הולכים לראות הוא צבעים. יותר צבעוניות, יותר גוונים, יותר נועזות.

טרנד הבטון- ימשיך ויתרחב אל מעבר למשטחי העבודה, נראה אותו אפילו ברהיטים, בדים צלחות וכוסות.

שחור-בדומה למטבחים גם חדרי הרחצה עוברים שינוי, ויתפסו צבע. יותר דרמטיים וכהים. הפליז יעשה את השינוי, קודם בחדרי הרחצה אח"כ במטבח. כבר דובר שוורוד הוא הלבן החדש, וכמעט שתראו אותו בכל מקום, אם זה בחדרים, קירות, ריהוט או אביזרים. הוא מופיע בשלל גוונים יכול להיות סגלגל, בגוון העור או פוקסיה בוהק. בשילובים עדינים ובחומרים טבעיים, או בשילובי צבעים נועזים. הלבן לא יעלם, וימצא את מקומו בחדר השינה. שם אנחנו מחפשים את השקט, נהנים לראות סרט,המקום הפרטי שלנו, מקום בו אנו רוצים מנוחה לגוף ולנפש. צבעים רכים ועדינים, תחושה של רוגע וניקיון.

חומריות חזקה- זהו שם המשחק. שיש, בטון, זכוכית, ומתכות. שימוש בחומר בצורתו המקורית, הדומיננטית והאמיצה בין אם בעיטורים וכתוספת שולית, או כחומר מרכזי ושולט.

ניתן לראות שאין חשש להשתמש, לשלב ולהעז וההתייחסות למתכות, זכוכית ואבנים כחומר שגרתי לשימוש ביתי הופכת לנפוצה ונרחבת.

ריהוט פונקציונלי- במרחב העירוני בו המגמה הגדלה של דירות קטנות וחללים קומפקטים הולכת ומתרחבת. מגמה המצריכה חשיבה מחוץ לקופסא, ופתרונות יצירתיים ועיצוביים לתכנון החלל והאחסון, מצד אחד שיתן תחושת מרחב ובו בזמן יענה על דרישות האנשים הדרים בו.

לדוגמא רהיט המשמש כמחיצה/קיר ותוחם חלל בין אזורים.

מיטות גדולות ומפנקות- כל מה שהולך לכיוון של רך, מפנק, גדול ונעים מתקבל.

שמיכות נעימות רכות וגדולות, כריות רבות בגדלים וצבעים שונים. מצעים רכים ומלטפים, מערכות שינה גדולות מימדים.

מיטות מתכווננות חכמות, לצד מיטות מרופדות מפוארות יתפסו מקום של כבוד בחדרי השינה השנה.

עיצוב גאומטרי- טרנד מגוון מאד הממשיך איתנו מהשנה שעברה. מהדפסים במרצפות וגופי תאורה ועד לרהיטים מעוצבים כמו שידות, ארונות וספות. המטרה היא ליצור עניין ולשלב את הטרנד החדשני והמודרני ולשלבו בצורה הומוגנית עם סביבת הבית.

אמירה אישית ועיצובים נועזים- יש הבוחרים בריהוט בעבודת יד, ויש הבוחרים בצורות הגאומטריות ויש כאלה הבוחרים ללכת עם הסגנון האישי עד הסוף. טרנד משמעותי לכך בא לידי ביטוי בבחירת פריט ריהוט בסגנון נועז אם זה בצבע או בעיצוב השונה. לדוגמא בחירת גוף תאורה מורכב וגדול המשתלשל מן התקרה. אלו פריטים המושכים את העין ואת תשומת הלב ומעניקים לחלל מראה עיצובי ייחודי.

בבואנו לפני בחירת רהיט בין אם אתם עומדים לרכוש פריט בודד, ובין אם אתם עומדים לעצב מחדש את הבית כולו, עליכם לדעת מהו הקו העיצובי שאותו אתם מחפשים ואליו אתם מתחברים. והוא זה שישרור באותו חלל אותו אתם מעצבים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf