לאן לקחת את הילדים לבלות במרכז הארץ?

לאן לקחת את הילדים לבלות במרכז הארץ?

החופש הגדול עדיין כאן וכשהוא ייגמר החגים יגיעו וכשהם יחלפו תגיע השגרה, וגם בה צריך מדי פעם לגוון ולמלא מצברים. אז לאן יוצאים עם הילדים במרכז, לאלו יעדים ניתן להגיע וליהנות מבלי לסבול מהמולת יתר, מבלי לשמוע מהילדים את המשפט הנצחי "לא כיף לי"/ משעמם לי" ומבלי לחזור על עצמכם? ובכן אם רק עוצרים ובוחנים, מגלים שלא חסרים יעדים משגעים, ואף כאלו שכוללים חיות, טבע וקו אופק פתוח. סקרנים? ישנה סיבה טובה!

על הדרך בעיר הגדולה

אם נתחיל מהארד קורד, נציין שת"א הינה עיר שאינה ניתנת להתעלמות וגם עבור הילדים היא מציעה אינסוף אפשרויות. מכאן שבחינה מהירה מעלה שלל אירועים לילדים בתל אביב. כך למשל ב"שרונה מרקט" תמצאו סדנת בישול ייעודית לילדים, מוזיאון ארץ ישראל מציג תערוכת חיות מעץ ומתכת שמזמינה לגשת ולגעת, בשוק צפון גם טעים וגם מציעים שלל סדנאות יצירה והפעלה, "בגינת ילדי קילצ'ה" מתקיימים בימי שני הצגות והפעלות לילדים (ללא עלות), בגינות הציבוריות (בשכונות צפון מערב העיר) יתקיימו הצגות לילדים, ברחבת בזל נפגשים למשחק עם חברים ושכנים, בנחלת יצחק נהנים ממופעי ליצנות, בגינת ראש הכפר (מח"ל 28) מחכים לכם משחקי רצפה ענקיים ואף מעגל מתופפים ומופעי קסמים, ב"גינת קתרין" הילדים מוזמנים להשתתף בפעילות מוזיקלית שמשלבת בועות סבון ועוד ועוד.

שביל התפוזים

"שביל התפוזים" הנו פארק מקסים לכל המשפחה שממוקם בין ת"א לחיפה. הפארק כולל כעשרה דונמים של פרדסים, בהם משולבים מגוון אטרקציות מהנות. בין היתר תיהנו מקטיף תפוזים, בית קפה וכמובן שלל מתקנים, כגון תעלה ייעודית לקיאקים וסירות פדלים, מזרקות, ממטרות, מסלול מכוניות חשמליות, מסלול אתגרי על הגובה, מיני גולף, צוללת צהובה, חבלים ומכשולים, מגדלי טיפוס, בתים על העץ, נגריית יצירה לילדים, ג'ימבורי לקטנטנים ועוד, כך שבקלות ניתן להעביר במקום יום שלם.

טיף וטף – מטיילים עם הקטנטנים

יש לכם ילדים קטנים ואתם מחפשים עבורם פעילות מעט יותר מורכבת מאשר עוד ג'ימבורי הומה אדם? ובכן בחולון תמצאו את מתחם "טיף וטף". מדובר במתחם פעילות מותאם צורכי התפתחות ושמשדר הרבה מחשבה והשקעה. במקום תמצאו מתקנים, משטחים מרופדים, צבעוניות נעימה, פופים לקטנטנים, פינת קריאה ואפילו צוות מדריכים שמלווה את השוהים במקום.

חוויה בירקון – החווה

מי שמכיר את העיר ת"א יודע שהיא יודעת להציע הכל מהכול ועל כן אל תתפלאו אם בין היתר תמצאו בה 70 דונמים של שטח חקלאי, כזה שיודע להציע מגוון הפעלות ברוח הטבע והעשייה. במקום הילדים יתנסו בקטיף, ייהנו משעת סיפור תיאטרלית, יחוו סדנאות שמיישרות קו עם עונות השנה, ילכו לאיבוד (וימצאו את דרכם) במבוך פיקוסים מרהיב, ישחקו בבית ענק מקוביות ועוד.

טיפ: אם אתם מגיעים מרחוק, כדאי לברר על השכרת רכב בתל אביב, על מנת שתוכלו להתנייד ממקום למקום בקלות.

ארטלנד בנמל ת"א

עוד הצעה שמתמקדת בעיר ת"א מתייחסת למתחם "ארטלנד" שיושב בנמל ת"א. את האופציה הזו יש לבחור רק אם הילדים חובבי יצירה. בהנחה והם כן, תגלו עולם אדיר ומעורר חושים. המקום אידיאלי לילדים קטנטנים ולילדים יותר גדולים – עד גיל 7. שלל תחנות יצירה וחומרי גלם יסעירו את הדמיון, מוזיקה נעימה תלווה כל תחנה, תחפושות ומסלול מכוניות יעסיקו את האחים שמבקשים חלופה, מזרונים נוחים יחכו לילדים העייפים, ואם תגיעו בימי חמישי, גם תרוויחו שעת סיפור.

הטיילת שלאורך נחל לכיש

מעבר חד מהעיר לכפר מביא אותנו אל נחל לכיש שלאחרונה עבור שיקום מדהים, עובדה שהפכה אותו לטיילת נעימה שכוללת מרפסות תלויות, מדשאות וכמובן פרגולות, כאשר הסיבה העיקרית להגיע הינה תחנת הצפרות המרהיבה וכמובן פינת החי ומתחם האקסטרים שכולל מכוניות מתנגשות, מתנפחים, מבוך ושלל מתקנים מהנים.

נהנים כמו ילדים

עתה יש לבחון מה מתאים לגילאי הילדים, היכן עוד לא הייתם, איזו אופציה יותר מדברת אליכם ופשוט לקבוע עם חברים שגם הם הורים לילדים שמחפשים אחר תעסוקה. צאו ותיהנו משלל אופציות קרובות ואיכותיות. חופש נעים!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf