איך לבנות חנות באינטרנט שתגדיל מכירות

איך לבנות חנות באינטרנט שתגדיל מכירות

הכנסה פאסיבית, מי לא רוצה הכנסה פאסיבית?! חנות אינטרנטית שבאמצעותה העסק עובד והמכירות מתבצעות דיי בלחיצת כפתור. אז נכון שזה חלום שניתן להגשימו אם מתכננים ומתנהלים נכון, אבל לא מדובר על קליק וזה הכל, יש דרך שצריך לעבור. 

הקמה של חנות מקוונת אינה דבר של מה בכך, היא דורשת לפני הכל תכנון והשקעה, של זמן וכמובן של כסף. אם חושבים שזה רק לבנות אתר ולהתחיל לספור את המזומנים שנכנסים לקופה, אז יש כאן טעות מאוד גדולה.

לבנות את חלון הראווה האולטימטיבי

בנייה של אתר מכירות און ליין אשר יקפיץ את המכירות, דורש תכנון עסקי ושיווקי ופנייה לאנשי מקצוע. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות סקר שוק רציני למציאת חברה מקצועית ובעלת ניסיון ספציפי בבנייה של חנויות מקוונות.

חנות אינטרנטית אינה עוד אתר, לא מדובר על אתר תדמית בסיסי ויש חשיבות עצומה למקצועיות של הבניה, למחשבה שניתנת לכל ניואנס. חברה מקצועית המתמחה בחנויות מקוונות יודעת לאפיין יחד עם בעל העסק את אופי הלקוחות ואיזה אתר מתאים להם, איך תיראה החנות ומה יוצג בחלון הראווה. חברה מקצועית יודעת איך לבנות נכון את חוויית המשתמש ולהתוות את נתיב המכירה המתאים והנכון למקסום פוטנציאל הרכישה. לקבלת הצעת מחיר, לחצו כאן: https://www.e-shop.co.il/

חשוב לזכור כי על מקצועיות וניסיון צריך לשלם, זה נכון שאף אחד לא אוהב לשלם הרבה, אבל המציאות מוכיחה כי על זול משלמים ביוקר. שוק בניית האתרים הוא עצום ויש מדרג של מחירים, מומלץ לערוך סקר שוק הבוחן את העלויות מול התמורה, מול היכולות ומול ההצלחות הקודמות וההמלצות שיש על חברת האתרים. לא כל אתר יפה, מושקע ושיקי הוא אתר מכירות אפקטיבי ועל זה חשוב לתת את הדעת.

השלב השני לאחר איתור חברת הבנייה המתאימה והמקצועית. חשוב להבין שהאתר הוא כמו חלון ראווה של חנות כלבו גדולה כלל עולמית. החלון חייב להיות נקי ומסודר, מרשים ומזמין להיכנס. הגולשים שמרפרפים על שלל אתרי האינטרנט צריכים שיהיה להם אינסנטיב להיכנס.

אתר מדליק, עם ניראות מושכת ומיתוג מהוקצע, אתר שהחנות שלו ייחודית ומציגה את המוצרים בצורה יפה ואמיתית, צילומי פקשוק איכותיים, כאשר לכל מוצר יש תיאור מפורט העונה על כל השאלות ומעודד המשך רכישה. אתר כזה לבטח יעצים את המכירות ויגדיל את מעגל הלקוחות שיכנסו אליו וישאירו פרטים ו/או פרטי אשראי.

מכירות או לא להיות

חנות מקוונת אין לה זכות קיום אם לא מגיעים אליה לקוחות בתדירות גבוהה. החכמה היא לא רק לייצר אתר מושלם, מקצועי ומהוקצע, כזה שנראה איכותי למי שכבר נכנס אליו, החכמה היא למשוך את הקהל בדרכים שונות להגיע ולהישאר.

שיווק האתר וקידומו בדרכים דיגיטליות שונות היא האתגר האמיתי. ישנן הרבה דרכים אבל בראש ובראשונה יש צורך לאפיין את הקהלים ואת פלטפורמות השיווק והפרסום המתאימות להם.  מדובר על תכנון מדויק המתאים את האתר לאופי העסק ולקהל הפוטנציאלי שלו ומשיכתם באמצעים שונים.

ניתן לקדם את האתר באמצעות מבצעים, הנחות אטרקטיביות, משחקים ומתנות, ישנם כיום עשרות פיצ'רים המותאמים לכל סוג של קהל ואת הכל ניתן לקדם באמצעים אורגנים או בקידום ממומן. הדרך להגיע אל לב הלקוחות ולכיסם היא הדרך הנכונה להגדיל את המכירות באתר.

צילום: מפיקסלס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf