צלחות חד פעמיות

צלחות חד פעמיות

בשנים האחרונות גובר השימוש בכלים חד פעמיים ואיתו גם עלה המגוון של כלים באיכויות ומחירים שונים. אחד מהפתרונות לחסכון בזמן ובמקום בשימוש של צלחות הוא צלחות חד פעמיות, במיוחד באירועים גדולים שמכילים מעל 30 איש. צלחות אלה נמצאות בשימוש נרחב החל מימי הולדת ועד לאירועים משפחתיים חגיגיים.

החומרים שמהם מייצרים כלים חד פעמיים, הם הרבה יותר מאסיביים, מאשר הצלחות הדקות העשויות מחומר גלם שביר וזול והמגוון בשוק של כלים ד פעמיים הוא רב ואיכותי יותר מאשר לפני שנים.

היתרון הבולט של צלחות חד פעמיות הוא ביטול הצורך ברחיצת כלים

זו עובדה ידועה, כי צלחות חד פעמיות יפות יותר או יפות פחות הם זולות יותר מאשר קניית צלחות רגילות מחרסינה או זכוכית, נוחות וקלות לקחת ממקום למקום.

כמו כן לא צריך ״לשבור את הראש״ בסוף השימוש בניקיון הצלחות, פשוט זורקים אותן לפח או למחזור – שהרי כשמן כן הן – צלחות לשימוש חד פעמי.

יתרון נוסף הוא פתרון לבעיית הכשרות של כלים כאשר הסועדים מקפידים על כשרות.

קיימים כמה וכמה סוגים של כלים חד פעמים בכלל וצלחות חד פעמיות בפרט בשוק:

  • פלסטיק מסוג פוליסטירן הוא החומר הנפוץ ביותר לייצור כלי חד פעמי
  • אלומיניום משמש בעיקר לייצור מגשים לאוכל חם ולבישול בתנור
  • נייר בציפוי פלסטיק משמש בעיקר לכוסות שתייה וצלחות זולות ויש גם מעץ במבוק ונייר עבה יותר.
  • במבוק הוא חומר שבו עושים שימוש בשנים האחרונות לכלים חד פעמיים מתכלים

השימוש בצלחות חד פעמיות נפוץ במקומות רבים

ניתן לשימוש לימי הולדת, מסיבות, ארוחות חג, למשרדים, פיקניק, אירועים בטבע, טיולים בשטח, כאשר מארחים המון אורחים ואין כוח לשטוף ״הר״ של כלים בסוף הארוחה ועוד  כאשר אנו מזמינים אורחים לארוחת חג, כדאי לדעת כי קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים ומרהיבים ביופיים, במגוון צבעים וסטים של  צלחות חד פעמיות, כוסות שתייה קלה, כוסות יין מעוצבות, מזלגות, כפות וסכינים שאינם מראים כלל כי הם עשויים מפלסטיק. ניתן למצוא סטים שלמים , אשר יתאימו לכם במיוחד לשולחן חג מרשים וחגיגי.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf