פינת אוכל נפתחת

פינת אוכל נפתחת

האפשרות של פינת אוכל נפתחת הפכה לרלוונטית היום יותר מתמיד לאור העובדה שיותר בתים חדשים מעדיפים לבחור באופציה של חלל אחד גדול המשלב בין הסלון, המטבח ופינת האוכל. זאת משום שניתן להציב בקלות ובהנאה את השולחן הגדול של פינת האוכל באמצע החלל הגדול.

למה כדאי לקנות פינות אוכל נפתחות?

לרוב שולחן לשישה סועדים מספיק למשפחה ממוצעת, נוצר כשמזמינים אורחים או רוצים לחגוג את החג בבית ולא אצל ההורים או אצל בני משפחה אחרים. פינות אוכל נפתחות נועדו למקרה שהמשפחה רוצה לקיים ארוחת חג בבית והיא צריכה פינת אוכל עם הרחבה כדי להכיל כמות גדולה של אנשים, או בכל זמן אחר שהיא מארחת אורחים.

היתרונות של פינות אוכל נפתחות:

  • מבחינת מקום, פינת אוכל נפתחת אינה דורשת שטח גדול יותר מפינת אוכל רגילה.
  • פינת אוכל נפתחת יכולה להכיל יותר אורחים וכך אפשר להזמין אורחים לאירועים, ארוחות משפחתיות, כשמזמינים את בני המשפחה המורחבת, חברים קרובים ועוד..
  • פינת אוכל שהיא נפתחת אך קטנה יותר, בהחלט יכולה להכיל כמות גדולה של אורחים כשהיא מגיעה עם מספר הרחבות

כשאין שטח מוגדר לפינת האוכל הנפתחת ניתן להציב את השולחן גם בשטח המטבח כשהוא גדול במיוחד ומתחבר לסלון. לפעמים אפילו עדיף כשהשטח של פינת האוכל הוא קטן מדי כשרוצים לפתוח את השולחן. זאת גם אחת הסיבות מדוע כדאי להזמין פינות אוכל נפתחות לפי הזמנה אישית.

מומלץ לקנות פינות אוכל נפתחות מעוצבות ומיוחדות

פינות אוכל נפתחות מיוחדות הן פינות אוכל המיוצרות על ידי נגרים פרטיים או על ידי חברות ממותגות ובעלות מוניטין שצברו ותק וניסיון רב בייצור פינות אוכל.

כל מי שייכנס אל הבית שלכם ירגיש מיד בהבדל, העיצוב מקורי, העיטורים מדויקים וחומרי הגלם משובחים ואיכותיים. פינות אוכל מיוחדות הן פינות אוכל יקרות, אך ההשקעה בהן משתלמת. המחיר הוא אחד הפרמטרים המעידים על איכות המוצר. ככל שהמחיר גבוה יותר, כך מעיד הדבר על הייחוד ועל האיכות של פינת האוכל. מנגנון הפתיחה של פינת האוכל הנפתחת מעיד על האיכות של המוצר. ככל שהפתיחה של השולחן יותר ידידותית וקלה להפעלה, כך השולחן איכותי יותר.

כיצד בוחרים פינת אוכל נפתחת?

אלמנט הנוחות הוא הדבר החשוב ביותר בבחירת פינת אוכל נפתחת. , לעיצוב, לאיכות חומרי הגלם, לגודל ולמחיר, יש חשיבות גדולה, אך הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק, הוא הנוחות כשאתם יושבים ליד השולחן. גובה השולחן, הצורה שלו (עגול, מרובע, אליפסה). אם הוא כבד ולא ניתן לגרור אותו, אם הפתיחה שלו להרחבות נוחה וכו'. כיוון ששולחן פינת האוכל צריך לשרת אתכם בנאמנות ובהנאה הרבה שנים, מומלץ לבחור פינת אוכל שתענה על כל הדרישות והצרכים שלכם מהרגע הראשון.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf