קייטרינג בשרי

בי פוסט

בי פוסט

עם ישראל נוגע כעם של אוהבי הבשר. תמיד ניתן למצוא באירועים משפחתיים, או עסקיים, קייטרינג בשרי כשר , היותו הצלייה המיוחדת, הניחוחות של הבשר, תמיד ימשוך את אוהבי מאכלי השר להגיע למקום שבו הוא נצלה ולמלא ממנו צלחות שלמות. ישנם כאלה הסבורים כי קייטרינג חלבי, יהיה זול יותר מאשר קייטרינג שיכלול מאכלים בשריים אבל, אין זה נכון כלל, היות וישנם תפריטים חלביים שיהיו יקרים בהרבה מאשר מאכלי בשר.

חברות הקייטרינג אשר מתמחות בתפריטים של קייטרינג בשרי, יתחילו את האירוע עם בופה, כאשר תהיינה בו מנות בשר קטנות וטעימות, כך שעל פי המנות הללו, הם כבר יבינו כי האוכל הבשרי שיוגש בהמשך יהיה טעים במיוחד עבורם. מומלץ להזמין מנות בשר מחברת קייטרינג מוכרת וידועה, אשר שמה הולך לפניה. לרוב ההזמנה של חברה זו שתהיה אחראית על התפריטים הטעימים מגיעה באמצעות המלצות או ניסיון אישי של בעלי האירוע, אשר התלהבו מהמזון שהוגש באירוע והתעניינו לגב חברת הקייטרינג.

כאשר מדובר על מאכלי בשר באירוע שלכם- הקפידו על כשרות!

מומלץ לשים לב, כי קייטרינג בשרי שאתם מזמינים באמצעות חברה חיצונית לאירוע שלכם, יהיה כשר למהדרין. ישנם אורחים רבים שאוכלים רק מאכלים כשרים  ואחת על כמה וכמה, כאשר מדובר על מאכלים בשריים. כדאי להגיע לחברה לטעימות ולהתרשם מניקיון, המטבח ולבקש תעודת כשרות, מה שיגרום לכם להיות בראש שקט שהאורחים שלכם יהיו שבעי רון מהמזון הבשרי, אשר יוגש להם באירוע שאתם מתכננים לערוך.

התייעצו עם השף שמנהל את חברת הקייטרינג לגבי תפריטים שיוגשו באירוע שלכם

תמיד מומלץ להתייעץ עם זה שמנצח על ל האוכל באירוע שלכם והכוונה היא אל השף שמנהל את חברת קייטרינג בשרי. תוכלו לראות תפריטים ולהתרשם מהם, לטעום כמה מה ולהחליט, היות וגולם הכותרת באירוע, תהיה כמובן המזון שיוגש בו. כמובן שחומרי הגלם שמהם יוכן המזון באירו, חייבים להיות איכותיים והכוונה היא אל הבשר, הירקות, הסלטים, התוספות וכמובן, מנות הקינוח האיכותיות אשר יוגשו בתום האירוע. מומלץ, למצוא חברת קייטרינג, אשר מתמחה במאכלים בשריים, לפחות כמה חודשים לפני האירוע, מה שיאפשר לכם את הבחירה המושכלת ביותר לאירוע מוצלח.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf