טיפים למציאת עורך דין פלילי

טיפים למציאת עורך דין פלילי

התחום הפלילי הינו רחב וכולל מקרים וסיבות שונות. יש לזכור, כי גם בהליך הפלילי מי שתובע הינה מדינת ישראל. זו הסיבה שרק עורך דין פלילי במרכז או בכל אזור אחר, אשר ייצג חשודים או נאשמים כראוי, יוכל להבטיח כי זכויותיו יישמרו. ישנם מקרים אשר בהם נאשם או חשוד, מנסים לייצג את עצמם, מפאת קשיים כלכליים, אך בדרך זו, הם רק גורמים להרעת המצב.

ללא, ספק, אחד מהדברים המפחידים ביותר הוא אישום פלילי,היות ואישום זה, עשוי להשפיע על חייו של כל אדם, עצם הרישום הפלילי, אשר מופיע במקומות שונים. טעות לחשוב, כי רק עבריינים כבדים, הם אלנה המואשמים בפלילים, כי אם גם אזרחים מן השורה. טעות קטנה בזמן נהיגה, אשר גרמה לתאונה קשה, יכולה לגרום לאישום פלילי, העסקת עובד זר אשר לא היה חוקי, מהווה עבירה פלילית וכן הלאה.

מה הדרך הנכונה ביותר להתמודד מול אישום פלילי?

יש לדעת כי התמודדות נכונה עם אישום פלילי, תתאפשר רק באמצעות ייצוג של עורך דין פלילי. עו"ד הפלילי, מכיר את כל האסטרטגיות הנכונות וישתמש בהן, כאשר הוא יקרא טוב את התיק, יבחן את הראיות והנתונים של המקרה, מה שיעניק לו ראייה ממוקדת והחלטה נכונה, לגבי נקיטת האסטרטגיה המתאימה בכל תיק , על פי המקרה הספציפי. יש לבחור עו"ד פלילי שעוסק שים רבות ומתמחה רק בתחום זה, היות ועורכי דין  אשר מציעים תחומים נוספים אינם יכולים להיות בקיאים בסד"פ כמו אלה שעודים רק בתחום הפלילי.

על פי מה בוחרים נכון עו"ד פלילי?

קיימים הבדלים מהותיים, בין אישום פלילי לנהיגה בשכרות ולבין אישום פלילי בשל הונאה, גניבה, אונס וכדומה. יש לבחור עורך דין פלילי, אשר מתמחה בתחום הספציפי שאתם מואשמים או חשודים  בו. על פי ההצלחות של תיקים של עו"ד המתמחה בסדר הדין הפלילי, תוכלו למצוא את האינדיקציה הנכונה. כמו כן, מומלץ לתת דגש על הזמינות של עוה"ד חשובה, היות ובתחום הפלילי, השעות שלקוחות מתקשרים אל עוה"ד הפלילי עשויות להיות בלתי שגרתיות כמו באישון לילה, כאשר לקוח נעצר, עוכב לחקירה וכדומה. יש לדעת  אם עוה"ד יכין אתכם היטב למשפט ואם אתם מספיק חשים בנוח עימו.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf