מדוע חשוב לבחור חברת הובלות מומלצת ברמת גן

מדוע חשוב לבחור חברת הובלות מומלצת ברמת גן

כאשר אנו מחפשים שירותי הובלות ברמת גן   מדובר על כל אזור רמת גן מרעננה ועד לחדרה. יש למצוא חברת הובלות וותיקה ובעת שם ומוניטין אשר  תהיה מסוגלת לספק עבורכם שירות זה. ישנן חברות הובלה רבות באזור רמת גן, אשר מציעות שירותי הובלות אם לבתים, משרדים או דירות. ישנן פתרונות נוספים ורבים אשר מציעות לכם חברות הטבלות, כמו למשל שירותי אחסנת תכולה, במידה ואתם עוברים לחו"ל לתקופה מסוימת ואינכם מעוניינים למכור את התכולה, כי אם לשמור אותה במחסני ערובה באופן מקצועי, כך שלא תיפגם.

המחיר של שירותי אחסנה, יהיו על פי גודל הקונטיינר שבו תאוחסן התכולה. היום שירותי הובלות ברמת גן , כוללים שירותים נוספים כגון: הובלות פריטים כבדים וגדולים באמצעות הובלה במנוף, שירותי אריזה לפני מעבר דירה, אשר יתבצע באמצעות צוות ההובלה, יום לפני מעבר הדירה.

יש לציין, כי מחיר ההובלה, יהיה בהתאם לגודל התכולה בנכס ולכן לא ניתן  למצוא מחיר קבוע, כי רק מוביל יוכל לאמוד את מחיר ההובלה, על פי התכולה ומספר החדרים. הדבר החשוב ביותר הוא לברר אם קיימת פוליסה של ביטוח תכולה, כך שתהיו בטוחים כי לא ייגרם שום נזק לתכולה שלכם.

בלו מחיר להובלה וסכמו את תנאי ההובלה באמצעות חוזה מסודר

תמיד טוב שלא תהיינה אי הבנה ביניכם לבין חברת הובלת דירות ולכן מומלץ כי לאחר שתקבלו הצעת מחיר, תחתמו על חוזה מסודר מול החברה וכן, מומלץ לקרוא היטב את החוזה, כך שתבינו כי אין סעיף שעשוי לבוא לרעתכם.  יש לדעת כי המרחק בין חניית המשאית שמובילה את תכולתכם לבין הדירה שלכם יכולה לקבוע במחיר, הקומה שבה נמצאת הדירה הקודמת והדירה החדשה, יכולים בהחלט להשפיע על מחיר ההובלה. שירות אריזה ופריקה, יהווה תוספת למחיר וכן, הובלה במנוף וכן, פירוק והרכבת רהיטים יעלו את המחיר של ההובלה.

חברת ההובלה האדיבה והמקצועית ביותר באזור הרמת גן

אנו בשירותי הובלות מיכאל ובוריס, דואגים להעניק ללקוחותינו את כל השירותים האפשריים בתחום ההובלות, תחת קורת גג אחת. החברה הינה בפריסה ארצית ומעניקה שירות אדיב ומקצועי. לחברה צוות מיומן וקבוע של מובילים, נהגי משאיות הובלה, אנשי מקצוע בתחום פירוק והרכבת רהיטים, שירותי אריזה ועוד. אנו מעניקים את השירותים שלנו בתחומים הבאים:הובלת דירה  ובתים פרטיים, הובלות קטנות, הובלות משרדים, שירותי הובלה עם מנוף לריהוט או פריט גדול שאינו יכול לעבור במעלית או בחדר המדרגות של בניין המגורים. לחברה צי מרשים של רכבי שינוע משוכללים המתאימים לתכולה בכל סדר גודל.

אנו מעניקים שירות גם בשבת למי שאינו מעוניין להפסיד יום עבודה כן, למי שמעוניין לחסוך בפקקים של שאר ימי השבוע, מה שיחסוך זמן רב בהובלה. אנו מעניקים שירות של מענה קולי 24 שעו ביממה, תוכלו להשאיר הודעה ואנו נחזור אליכם במהרה ונשמח לשרת אתכם.

הכנסו אלינו לאתר   

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf