תרגילי כושר לילדים: גם הם חשובים

תרגילי כושר לילדים: גם הם חשובים

היום ניתן לראות מכוני כושר רבים מלאים עד אפס מקום במתאמנים מזיעים בכל שעות היממה. הישראלים פוקדים את מכוני הכושר שהפכו מזמן לאחד המקומות הפופולאריים ביותר לחובבי הספורט והכושר, לאוהבי חוגים למיניהם כגון יוגה ופילאטיס, עיצוב ופיטבול, וגם לכל מי שיש לו מטרה חשובה כגון ירידה במשקל, חיטוב הגוף, פיתוח שרירים, עיצוב ועוד.

את מכוני הכושר הרבים הפזורים ברחבי הערים והישובים בארץ פוקדים נשים וגברים כאחד, ואף לאחרונה פתחו מכוני הכושר את שעריהם גם עבור ילדים וניתן בהחלט לייצר בילוי משפחתי בחדר הכושר, ולשלב אימון טוב ומחטב עם בילוי משפחתי כייפי.

למה חשוב לילדים כושר?

בזמנים עברו נהגו הילדים לשחק בחוץ עד רדת החשכה, הילדים של היום משחקים ומבלים את רוב שעות הפנאי שלהם בין כתלי הבית. הם מעדיפים לשבת על הספה בסלון ולהפעיל את אצבעות הידיים.

אין זה פלא, כי מגוון המשחקים המשוכללים האינטראקטיביים והמרגשים שמספק להם המחשב הם אינסופיים ומושכים את הילדים להישאר זמן רב יותר בבית, ולבלות עם חברים בין ארבעה כתלים ללא רגע משעמם, ובהנאה מרובה.

אחת התופעות הנפוצות היום בישראל ובעולם כולו, שיתכן ויש לה קשר הדוק לחוסר הפעילות הגופנית של ילדים, היא השמנת יתר. על פי הסטטיסטיקה הישראלים סובלים מעודף משקל באחוזים גבוהים ביותר, ומשקל עודף הפך למכת מדינה. גם בקרב הילדים בישראל ניתן לראות היום אחוזים גבוהים ביותר הסובלים מעודף משקל, ולכן חשוב ביותר לחנך את הילדים לפעילות גופנית קבועה ולשמירה על כושר ולהרגיל אותם לביצוע תרגילי כושר באופן קבוע מספר פעמים בשבוע למשך כחצי שעה לפחות.

מעוניינים לרשום אתץ הילדים שלכם למכון כושר? לחצו על הקישור חדר כושר רמת גן לפרטים נוספים ויצירת קשר.

אילו תרגילי כושר מתאימים לילדים?

ילדים המגיעים לאימון במכוני כושר לא יכולים לעסוק בכל הפעילויות והאימונים ולבצע תרגילי כושר המיועדים למבוגרים.

הרמת משקולות כבדים למשל אינה מומלצת לילדים וכן כל פעילות היכולה להשפיע על הגדילה שלהם. מאחר וילדים נמצאים במצב של התפתחות, של גדילה ובניית העצמות, מומלץ ביותר להתייעץ עם מדריך כושר, אשר ימדוד את הילד, ישקול אותו, יבדוק אחוזי שומן וביחד יגדיר איתכם את המטרות, כמו ירידה במשקל, פעילות אירובית או אנ אירובית ועוד. המדריך במכון הכושר יוכל לבנות עבור הילד תכנית אימונים אישית ומאוזנת הכוללת את התרגילים והספורט שמותר לו לעסוק בו ויעזור לו להגיע למטרות שהצבתם ביחוד. העיסוק בפעילות אירובי כמו ריצה והליכה על הליכון, וגם אופני כושר שונים, מתאימים יותר לילדים אך גם בהם נדרש לקצוב את הזמן לאימון.

בכדי לעזור לילדים לגלות עניין ולאהוב את ההליכה למכון הכושר, כדאי להמליץ להם לבחור ולנסות את מגוון החוגים הרבים המוצעים במכון הכושר היכולים להתאים להם. חוגים כגון זומבה, פילאטיס, יוגה, עיצוב יכולים להתאים ואם ימצאו חוג שהם אוהבים,ישמחו תמיד להצטרף אליכם לבילוי משפחתי במכון הכושר והרווח הוא של כולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf