רגע לפני שסוגרים את העסק – בניית מיתוג מחדש

רגע לפני שסוגרים את העסק – בניית מיתוג מחדש

הימים חולפים, הלקוחות לא מגיעים, המינוס בבנק רק הולך וגדל והמשקיעים כבר לוחצים חזק חזק כדי לקבל את הכסף שלהם בחזרה. אין ספק שאחד הרגעים הקשים ביותר עבור בעל עסק, הוא הרגע בו ההשקעה לא מחזירה את עצמה והעניינים רק הולכים ומתדרדרים. במצב כזה, מרבית בעלי העסקים כבר מתחילים לחשוב על היום שאחרי – יום הסגירה.

ונכון, סגירת העסק אולי נראית מהצד כהפתרון הפשוט ביותר לבעיה, אבל עבור אלו שמכם שעדיין רוצים להמשיך ולנסות לפתח את העסק שלכם, עומדת גם אפשרות נוספת – מיתוג מחדש. מיתוג מחדש של העסק שלכם יכול להפיח בעסק שלכם חיים חדשים בעזרת כיוון נכון של כל המיתרים. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים.

  1. נסו לחדד את המטרות – בין הדברים הראשונים ואולי החשובים ביותר שכדאי לעשות כאשר מתחילים בתהליך מיתוג מחדש של העסק, הוא לנסות לשבת ולהבין בצורה מעמיקה יותר מה לא עבד בעבר, על מנת לחדד בצורה בהירה יותר את המטרות שלכם בעתיד. בין אם מדובר בהגעה לקהל היעד או בעיצוב אטרקטיבי יותר של המקום – עליכם להבין מה פספסתם. והדבר ככל הנראה גם ידרוש ממכם מחקר שדרכו תוכלו להסיק את המסקנות הנדרשות למיתוג מחדש של העסק.
  1. אל תפחדו משינויים – בין אם מדובר בצבעי בית העסק, במיקום שלו, או או אפילו בשם שלו – כשמדברים על מיתוג מחדש, חשוב להבין שכל שינוי הוא לטובה. כן, אפילו אם זה אומר שעליכם להחליף לדוגמה את השם הייחודי שבחרתם אי שם כשפתחתם את העסק שלכם. בסופו של יום, כל שינוי שאתם מבצעים, נועד כדי לשנות את המוניטין שלכם אל מול הלקוחות שכבר מזהים אתכם תחת שם אחד ומחליטים שלא להגיע. המיתוג החדש, יחזיר את הלקוחות אליכם ביחד עם ההזדמנות לכפר על החטאים.
  1. קראו ביקורות – הצלחתו של המיתוג החדש שלכם תלויה לא מעט באיכות השירות או המוצר שאתם מספקים. אתם למעשה מקבלים הזדמנות שנייה להוכיח ללקוחות שלכם שיש לכם מה להציע להם ושכדאי להם לחזור ולהמליץ לחברים. בכדי לעשות זאת, כדי לקרוא קצת ברשת מה הלקוחות אומרים עליכם, ולאתר את נקודות החולשה על מנת שתוכלו לעבוד ולשפר אותן בעתיד. 

לסיכום, חשוב לזכור עם קצת מאמץ, השקעה וכוונה אמיתית, תוכלו להציל את העסק שלכם מסגירה. כל מה שצריך לעשות, הוא לחשוב על הדברים מנקודת מבט – קצת אחרת.

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf