איך לבחור אולם לחתונה?

איך לבחור אולם לחתונה?

אין חתונה טובה בלי אולם טוב. כדאי להשקיע מחשבה בבחירת האולם ולהתייחס לכמה וכמה שאלות חשובות – בדיוק כמו השאלות הבאות. התייחסו אליהן בכובד ראש ותבטיחו לעצמכם אולם מוצלח ומתאים לרצונות שלכם.

היכן ממוקם האולם וכיצד מגיעים אליו?

כדאי לשקול את המרחק הגיאוגרפי המשתרע בין אזור המגורים שלכם, ובפרט של רוב המוזמנים שצפויים להגיע, ועד למיקום האולם. אינכם רוצים שהאורחים יצטרכו לנסוע זמן רב, דבר אשר עשוי גם להעיק עליהם וגם אולי למנוע מחלקם להגיע. כדאי לעשות חיים קלים עבור כולם ולבחור באולם אירועים שנמצא במרחק נסיעה סביר ומתקבל על הדעת. אם אתם מתגוררים בשרון או בגוש דן, כדאי לבחור בגן אירועים בשרון או בגוש דן. גם השילוט באזור ודרכי הגישה לאולם הם בעלי חשיבות – ככל שהאולם נמצא במיקום מרכזי יותר והקרקע שלו נוחה יותר – כך קל יותר להגיע אליו.

עבור מה משלמים?

אתם תקבלו הצעות מחיר – אבל השאלה היא, עבור מה אתם משלמים – ומה בדיוק תקבלו? להלן כמה מהנקודות שיש לוודא מראש:

  • מה העיצוב שתקבלו ומה הוא כולל?
  • האם שכר המלצרים כלול במחיר?
  • כמה מנות אוכל מקבלים ומה בתפריט?
  • אילו משקאות מוגשים בבר?
  • האם העלות כוללת מערכת הגברה ומערכת תאורה?

חשוב לתעד הכל לפרטי פרטים במסגרת חוזה שתערכו עם האולם המיועד. אין מקום לאפשר לעלויות ליפול בין הכיסאות, כי קרוב לוודאי שהן יגולגלו לכיוון שלכם. חסכו לעצמכם עוגמת נפש והפתעות בלתי נעימות.

האם יש תעודות ורישיונות?

עליכם לבדוק שיש תעודת כשרות בתוקף, במידה וזה חשוב לכם, ולבקש העתק שלה. בנוסף, אין לסגור עם אולם חתונות שאין לו רישיון עסק תקף, רשמי ותקין – זוהי הערובה הטובה ביותר לבטיחות, חוקיות ומקצועיות המקום. רישיון משמעותו חברות בהתאחדות בעלי האולמות וגני האירועים. חשוב לוודא שלמקום יש ביטוח, אם חס וחלילה תאלצו להשתמש בו.

מה מרגישים בפנים?

בעוד השאלות שנרשמו לעיל הן שאלות קונקרטיות יותר, העניין הבא הוא עניין מופשט וסובייקטיבי. וודאי חשבתם רבות על החתונה שלכם וכיצד אתם רוצים שהיא תראה – ותרגיש. מדובר כאן בחוויה, באווירה, בתחושות ובהווי. האולם עצמו, עיצוב הפנים שלו, עיצוב החוץ שלו והסביבה שבה הוא ממוקם משרים כולם אווירה מסוימת – האם היא מתכתבת ועומדת בקנה אחד עם החלום שלכם, ועם איך שאתם רואים את החתונה שלכם?

מה אוכלים?

זוהי שאלה גדולה וחשובה מאוד, ואחת שיכולה להוות את ההבדל בין חתונה טובה לחתונה מצוינת. יש אולמות שלא מאפשרים לכם להביא קייטרינג חיצוני, ויש אולמות שכן. בכל מקרה אל תבחרו אולם לפני שטעמתם את המנות שהוא מציע. כדאי להגיע למבחן טעימות עם אנשים נוספים – כשמדובר בטעם אישי, כדאי להרחיב את המשתתפים בסקר. בחרו באולם שמציע מזון מגוון, איכותי ומוקפד, כך שהחתונה שלכם תבלוט ביחס לאחרות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf