מחיות לתינוקות – איך לקרוא את התווית?

מחיות לתינוקות – איך לקרוא את התווית?

כיום כל אחד מכם בוודאי רואה כי ישנו שפע אדיר של מותגי מחיות לתינוקות. כל מותג מתיימר להיות הטוב ביותר ומבחינתם של ההורים המצב הפך מבלבל במיוחד. על מנת להתמודד עם האתגר הזה נדרש לבצע את הבחירה בצורה שקולה וחכמה וזאת על ידי בחינת הכתוב על התוויות שעל המחיות. עליכם לדעת מהם כל החומרים שמכילה המחית וממה יהיה חשוב מאוד להימנע על מנת לשמור על בריאות מיטבית של הרך הנולד.

במאמר הבא נספק לכם מספר מרכיבים שחשוב שיהיו חלק מהמרכיבים במחיות לתינוק ולעומת זאת, אחרים גכדאי להימנע מהם. חפשו אותם בתווית וזאת בכדי להיות בטוחים כי אתם רוכשים את הטוב ביותר בעבור התינוק שלכם!

חומרים משמרים? פשוט לא בריא

דבר שחשוב לשים לב אליו כאשר בוחנים את תוויות המחיות הוא לשים לב לתוספת חומרים משמרים. מחיות לתינוק יכולות להכיל שפע של ויטמינים ומינרלים אך אם הן מכילות לצד זאת גם חומרים משמרים, הדבר עלול להביא לכדי נזק בריאותי לתינוק, שכן מדובר בחומרים שהם רחוקים מלהיות טבעיים…. לאור זאת יהיה חשוב מאוד לוודא כי אתם בוחרים לרכוש אך ורק מוצרים שיהיה ניתן להיות בטוחים לגביהם בכל הנוגע לחומרים המשמרים. זו יכולה להיות הדרך שלכם לדעת בוודאות כי התינוק שלכם מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה וצריך לקבל.

הקפידו להמנע ממחיות שיש בהן תוספת סוכר

עוד מרכיב שחשוב לוודא כי המוצר איננו מכיל, הוא סוכר מעובד לסוגיו. על פי ארגוני בריאות שונים ברחבי העולם הסוכר ממכר כמו סמים וההשלכות שלו יכולות להיות הרסניות לבריאות האדם. בכל אופן סוכר מעובד יכול להגיע במגוון רחב של צורות שונות ולאור זאת תהיו חייבים לוודא כי אתם בוחנים את התווית בכל הנוגע להימצאות כל סוג סוכר כזה. בין אם מדובר על סוכר שמגיע מתירס ובין אם סוכר לבן מזוקק. במידה ואתם מזהים בתווית כי המוצר מכילים סוכרים מעובדים, פשוט וותרו על המחית וביחרו באחת אחרת, כזו שאיננה מהווה פשרה בכל הנוגע לבריאותו של התינוק שלכם.

פחות רכיבים זה טוב יותר

עקרון בעל חשיבות מהותית עבורכם וזאת כל עוד מדובר על נושא מחיות לתינוק יהיה לבחור לרכוש מחיות אשר מכילות כמות קטנה ככל הניתן של מרכיבים. אם תבחרו לרכוש מחיות כאלו אזי הסיכוי כי הן יכילו מרכיבים לא איכותיים יהיה הרבה יותר נמוך. העקרון פשוט- אם אתם מכירים ויודעים מה כל הרכיבים של המוצר, הרי שמדובר במוצר בטוח.

רכישה של מחית איכותית יכולה להיות גם פתרון יעיל וטעים להכנה ביתית של מחיות במקרה ואתם לא יודעים או שאינכם מצליחים להתפנות להכנתן בכל יום וגם מענה שלם וטוב לכל מה שהתינוק שלכם צריך לקבל בעת מעבר לתזונה המבוססת על מוצקים.

בוחרים במוצרים של חברה מובילה

אם אתם לא רוצים להמר בכל הנוגע לבריאות התינוק שלכם, מומלץ לוודא כי אתם בוחרים במוצרים של חברה מובילה בתחום המחיות לתינוקות. מוצרים איכותיים של חברה מובילה כזו , הם פשוט בטוחים ואיכותיים יותר, וזאת מכיוון שהם עומדים בסטנדרט הגבוה ביותר שישנו. זה נכון גם בהקשר לחומרי הגלם שהם ברמות איכות גבוהות ובלתי מתפשרות וגם בהקשר לבחירה ושילובי הטעמים של המחיות.

אז שימו לב כי אתם בוחרים את המחית הנכונה והמדויקת ולא מתפשרים בעניין הזה. הרי לתינוק שלכם מגיע הטוב ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf