קורסים בכלכלה שאולי לא הכרתם

קורסים בכלכלה שאולי לא הכרתם

קורסים הם דרך טובה לרכוש ידע פרקטי תוך זמן קצר, ולצאת לעולם האמיתי על מנת לייצר דרכם רווחים. מכללות ובתי ספר שונים ברחבי הארץ מציעים קורסים שונים שנוגעים לתחומי הכלכלה והשיווק, ואת חלקם יכול מאוד להיות שאתם עדיין לא מכירים – אך כדאי לכם מאוד להכיר.

קורס ביטקוין

מסחר בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים נוספים צובר תאוצה בד בבד עם הפופולאריות שהם צוברים. קורס ביטקוין מעניק ידע וכלים שיאפשרו לסוחרים לקטוף ולייצר לעצמם רווחים. התלמידים לומדים על המטבעות, על המסחר בהם, על מנגנוני הקריפטוגרפיה והטכנולוגיות השונות, וכמו כן גם על טכניקות ואסטרטגיות של מסחר כללי בשוק ההון. הקורס מיועד לגם לבעלי ניסיון וגם לחסרי ניסיון בתחום המסחר וההשקעות.

קורס אנליסטים

האנליסטים אמונים על ניתוח שווי של חברות ומציאת השווי האמיתי שלהן, וזאת ביחס למחיר המניה שלהן בשוק ההון. כך ניתן למצוא הזדמנויות השקעה ולאתר מגמות בשוק מבעוד מועד. התלמידים לומדים להכיר כלים, טכניקות ומושגים רבים מעולם ההשקעות ושוק ההון ולומדים לבצע ניתוחים מעמיקים. במידע שכורים האנליסטים משתמשים קרנות, חברות ואנשים פרטיים לצורך ביצוע השקעות, דבר אשר משפיע כפועל יוצא גם על גורל המניות עצמן, ולכן האחריות הרובצת על כתפיהם בהחלט מאוד גבוהה.

קורס דרופ-שיפינג

דרופ-שיפינג היא שיטה מודרנית ופופולארית לביצוע של מסחר אלקטרוני, בה מי שמציג את המוצרים ומוכר אותם בפועל, אינו מחזיק מלאי או סחורה בעצמו. זאת בהחלט שיטה נוחה, פשוטה ויעילה לבצע מכירות באינטרנט, והרבה אנשים עושים בה שימוש. קורס דרופ-שיפינג מלמד את התלמידים את רזי המסחר האלקטרוני באופן כללי, לרבות כיצד לסחור בשיטה המדוברת וליישם אותה באופן מעשי עם פלטפורמות גדולות כגון אמאזון, אליאקספרס ואיביי.

קורס שיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים

ערוצי השיווק והפרסום הדיגיטלי השתלטו על נתח גדול מאוד מעולם הפרסום, וצפויים במרוצת השנים להשתלט עליו באופן מוחלט, ביחד עם הדהירה הבלתי עצירה של העולם הדיגיטלי כולו. קורס שיווק דיגיטלי מלמד את תלמידיו לפרסם באופן אורגני ולנהל קמפיינים ממומנים בפלטפורמות דיגיטליות כגון פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יו-טיוב וסנאפצ'ט. עם הידע הזה הם יכולים לפעול כעצמאיים או כשכירים במשרדי פרסום שונים ולקדם אינספור סוגים של חברות ועסקים במשק.

קורס יזמות עסקית

הקמה וניהול של עסק היא תורה אדירה. קורס יזמות יעזור לכם לקחת את הרעיון המופשט שלכם ולהפוך אותו לעסק פרקטי ומתפקד. לא קשה להקים עסק במובן הפורמאלי, אך קשה הרבה יותר לעשות זאת באופן מוצלח ולקטוף רווחים, והנתונים הסטטיסטיים בשוק מדברים בעד עצמם. הקורס מכשיר את תלמידיו כיצד לגבש את הרעיון, לבנות תוכנית עסקית ואסטרטגיה שיווקית, למכור, לנהל את העסק מבחינה פיננסית, לנהל עובדים, לעשות נטוורקינג – ועוד. התלמידים לומדים כיצד לחקור את השוק ולקבל החלטות מושכלות, תוך שימוש בגישות עדכניות ומתקדמות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf