מכונת שרינק חצי אוטומטית

מכונת שרינק חצי אוטומטית

אריזת מוצרים מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד בתהליך הייצור, לאריזה יש תפקיד מרכזי וקריטי לשמירה על חיי מדף ארוכים וטריות המוצר ולצורך שיווק ומיתוג. אריזה נכונה ואיכותית של מוצר מסוים משפיעה על הנראות שלו במדפים בסופר או בחנות, כאשר אריזה מעוצבת ואסתטית גורמת לצרכן הסופי להושיט את היד בחנות ולבחור בפריט המושך את העין. לכן, עסקים רבים בכל התחומים מחפשים מכונות אריזה מקצועיות ומתקדמות, בין המכונות הנפוצות ביותר בעולם האריזה ניתן למצוא מכונות שרינק.

יש מכונות שרינק אוטומטיות וחצי אוטומטיות, ההבדל העיקרי ביניהן הוא אופן הזנת המוצר. מכונת שרינק אוטומטית מיועדת בעיקר לעבודה בקצב גבוה, לכן זהו פתרון המתאים למפעלי מזון, לאריזת תוצרת חקלאית ולחברות המייצרות רכיבי אלקטרוניקה, מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה, תרופות ועוד. מכונה חצי אוטומטית זולה יותר ומתאימה למגוון רחב של מוצרים, עם זאת הזנת המוצרים למכונה חייבת להיעשות על ידי המפעיל, לכן קצב העבודה נמוך יותר בהשוואה למכונת שרינק אוטומטית.

מכונת אריזה איכותית, פשוטה וקלה לתפעול

מכונת שרינק חצי אוטומטית, נקראת גם מכונת שרינק קונכיה, מיועדת לאריזת מגוון רחב של מוצרים ופריטים שונים, האריזה מבוססת על עטיפה היקפית של המוצר ביריעות פוליאוליפין ו-PVC, ובגלל הזנת המוצר באופן ידני על ידי המפעיל, קצב העבודה של המכונה יתאים בדרך כלל לעסקים הזקוקים לפתרון של אריזת מוצרים בכמות נמוכה עד בינונית. בהתאם לדגם, ניתן לשדרג את המכונה עם מסוע אוטומטי להוצאת המוצר מתא הכיווץ וההלחמה.

יש מגוון דגמים של מכונות שרינק חצי אוטומטיות, אלו מכונות איכותיות ופשוטות לתפעול ולתחזוקה. מכונת שרינק חצי אוטומטית מתאימה למגוון שימושים ואריזת פריטים שונים ומגוונים, בין היתר המכונה מתאימה לאריזת המוצרים הבאים:

  • מוצרים רפואיים
  • מוצרי ותכשירי קוסמטיקה
  • מוצרי דפוס
  • מוצרי מזון מכל הסוגים
  • תוצרת חקלאית
  • אריזה של מאגדים
  • אריזת מוצרים במבצעי 1+1 וכדומה

איך המכונה עובדת?

המוצרים מגיעים לפתח של מכונת שרינק חצי אוטומטית באמצעות מסוע או באופן ידני על ידי המפעיל, המכונה יוצרת מעין שרוול או שקית מחומר פלסטי איכותי וייעודי לאריזה, למשל יריעות פוליאוליפין. החומר הפלסטי מתכווץ ועוטף את המוצר מכל צדדיו. במכונת שרינק אריזת המוצר עוברת תהליך כיווץ באמצעות מנהרת חום, האריזה נצמדת למוצר ועוטפת אותו בהתאם לצורתו.

כדאי לדעת כי יריעות השרינק מגיעות כשרוול פתוח או סגור, הן עשויות מחומרים איכותיים כמו פוליאוליפין, PVC  או פוליתילאן. יריעות השרינק מגיעות במידות שונות מבחינת עובי, אורך ורוחב. אם מכונת השרינק החצי אוטומטית מיועדת למפעל מזון או לאריזת מוצרי מזון במקום אחר, חשוב להשתמש רק ביריעות כמו פוליאוליפין הנחשבות לבטוחות ומתאימות למגע עם מזון ולשמירה על טריותו.

מכונת שרינק חצי אוטומטית מומלץ להזמין רק מחברת פאקו, החברה המובילה מספקת פתרונות וחומרי אריזה באיכות גבוהה ובהתאמה מושלמת לצורכי הלקוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf