יישור שיניים שקוף- הדרך שלך לשיניים מושלמות

יישור שיניים שקוף- הדרך שלך לשיניים מושלמות

רבים סובלים משיניים עקומות הפוגעות בדימוי העצמי ובחיוך שלהם. הם נבוכים מהשיניים הצפופות או מהרווחים, מחוסר הסימטריה בפה. הבשורות הטובות הן שלא צריך להמשיך לסבול משיניים עקומות וקיימים פתרונות ליישור שיניים. מה חשוב לדעת על החידושים באורתודנטיה? ואיך לבחור את הטיפול הנכון?

ליישר לפני שתיווצר בעיה

נתחיל מהסיבות לשיניים עקומות המשתנות מאחד לאחד. יש מי שהשיניים שלהם צמחו באופן טבעי בצורה לא פרופורציונאלית כאשר הן בולטות ביחס לחניכיים או צמחו בקו שאינו ישר בעוד אחרים סובלים משיניים עקומות בגלל דלקות חניכיים או נפילה טראומתית, שבר או מכה באזור הפה שהשפיעו על צמיחת השיניים. מעבר להשפעה האסתטית שמקרינה על אזור הפה, החיוך, הלסת, הצילומים, יש לשיניים עקומות השפעה גם על התפקוד. כאשר השיניים עקומות עלולות לצוץ בעיות בליעה ולעיסה ושיניים עקומות אפילו מקשות על דיקציה – דיבור נכון וביטוי של צלילים מסוימים, עשויות לגרום לבעיות בשרירי הלעיסה וכתוצאה מכך לכאבי ראש. בהמשך, עשויות להיות גם בעיות בשיקום הפה, הוספת שתלים דנטאליים וכדומה.

בניגוד לגרסה הרווחת, שיישור שיניים מתאים רק לילדים ובני נוער, הרי שכיום אפשר בהחלט לבצע יישור שיניים שקוף גם בגיל מבוגר על אף שמצב החניכיים והשיניים לרוב פחות טוב מאשר אצל ילדים. קיימים מכשירים אורתודנטיים המאפשרים לבצע יישור וכמו כן, מבוגרים הינם בעלי מודעות גבוהה בכל הנוגע להיגיינה ולכן, ידעו לשמור היטב על השיניים במהלך תהליך היישור – צחצוח, שימוש בחוט דנטלי, הסרת אבנית וכדומה.

שקוף, מותאם ונוח

בעבר נעשה שימוש בגשרים לא אטרקטיביים וכמעט כל מי שעבר טיפול אורתודנטי נאלץ להסתובב עם גשרים בולטים וכתוצאה מכך, חווה תסכול רב. היום המצב הוא אחר וקיימים גשרים שקופים שמאפשרים "להיות עם ולהרגיש בלי". אינויזליין הוא גשר בעל תכונות מיוחדות – השקיפות שלו מאפשרת ליהנות מהתהליך מבלי שתהיה לכך השפעה אסתטית. כמו כן, הגשר אינו מפריע ללעיסה כואבת או לליקויי דיבור ועשוי מחומר נוח ונשלף בעת אכילה, שינה, אידיאלי למי שמשתתף בספורט מגע או מתאמן. מערכת היישור מותאמת לכל פציינט בהתאמה אישית בתהליך מודולארי הדרגתי לפי התקדמות הפרוצדורה. למערכת אשר הומצאה כבר בשנת 1997 יש יתרונות רבים והיא נחשבת לבין המתקדמות בעולם כאשר כבר לפני תחילת הטיפול, ניתן לבצע הדמיה תלת ממדית במודל וירטואלי מיוחד שמציג איך השיניים נראות כרגע וכיצד הן ייראו בעקבות הטיפול – הדמיה המאפשרת לחזות את התוצאה הסופית בדיוק גבוה ביחס למערכות אחרות. אפשר לבצע תכנית טיפול המותאמת לכל מטופל על פי האנטומיה האינדיווידואלית לו ונחשב למערכת יישור נוחה בהשוואה לפלטות מאסיביות וקשות שעשויות להכביד ולשפשף את רקמות הפה. עקרונית, האינויזליין צריך להיות בפה כ-22 שעות ביממה על מנת להיות אפקטיבי, כך שאפשר גם להיות בלעדיו כשעתיים ביום בזמן אכילה, שתייה או צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטאלי.

על איכות לא מתפשרים

בנוגע לעלות, הטיפול מוצע במחיר אטרקטיבי אך תלוי כמובן במצב השיניים ובפרמטרים שונים. בכל מקרה, חשוב לפנות למרפאה של רופאי שיניים הבקיאים בטיפול וידעו לבצע את ההתאמה בצורה המקסימלית והמקצועית ביותר וכן לבנות את תהליך הטיפול המקיף והשלם להשגת התוצאות הטובות ביותר, שיעשו לכם חשק לחייך עם שיניים ישרות. אפשר כמובן להשלים את הטיפול במראה של שיניים יפות אפילו יותר תוך שימוש באמצעי הלבנה שונים או אם נדרשים גם שתלים דנטאליים להשלמת אובדן שיניים או שימוש בציפויים שונים ליצירת שיניים יפות ופיצוי על רווחים בין שן לשן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf