תואר במערכות מידע – ההזדמנות שלכם לפתיחת דלתות

תואר במערכות מידע – ההזדמנות שלכם לפתיחת דלתות

המטרה העיקרית של תואר במערכות מידע היא להעניק לכם את כל הכישורים הדרושים בכדי לשלוט ולנהל מערכות מידע מוסגים שונים בכל קנה מידה. כך שאם למשל אתם עובדים בתחומים בהם מצטבר מידע ממוחשב רב מכל סוג, אתם תדעו לתת את המענה מבחינת ניהול, קטלוג, סיווג והתאמת הקהלים וסוג השיווק בעקבותיו.

השתלבות בלימודים מהסוג הזה מאפשרת לכם ידיעה רחבת היקף גם בתחומי המחשוב וגם בתחומי ניהול וכריית המידע בנוסף לכישורי הניהול הנלמדים לרוב לצד כל התחומים הנ"ל. מדובר בתחום חם שחסר כיום עובדים ולכן לרוכשים השכלה צפוי בשנים הבאות ביקוש עולה וגובר

ניתן להשתלב בכל תחום שתעלו בדעתכם

בין אם תרצו לראות את עצמכם משתלבים בתחום כמו הייטק ובין אם כלכלה או כל תחום אחר, תוכלו להיות בטוחים שבגמר הלימודים יהיו לכם את כל הכישורים הדרושים על מנת להשתלב בהצלחה בכל תחום שהכי קורץ לכם. זאת היות ובכל ארגון בכל תחום קיימת מערכת מידע שיש צורך לנהל ולבקר אותה.

יתרה מכך, אם אתם לא בטוחים מה בדיוק תרצו לעשות "שתהיו גדולים" או בתחום שבו תרצו להשתלב, אז אין ספק שלמידה של תואר במערכות מידע עשויה להתברר כבחירה יוצאת מן הכלל, שכן לאחר שתסיימו את הלימודים תוכלו להתנסות בתחומים שונים ולראות לאיזה כיוון אתם מעדיפים ללכת מבחינה התעסוקה. זה בוודאי יאפשר לכם להכיר טוב יותר את עצמכם.

מקצוע שיהפוך אתכם לעובדים נחשקים

בשל העובדה שתואר במערכות מידע כולל שילוב בין לימוד של שפות תכנות רלוונטיות, חשבונאות וניהול, הדבר מוביל לכך שאתם מבדלים את עצמכם בשוק העבודה ופשוט הופכים את עצמכם לעובדים הרבה יותר נחשקים. ובנוסף, מגוון המשרות שעומדות בפני בוגרי התחום הוא רחב יותר שכן הם יכולים להשתלב במגוון תפקידים בשל וורסטיליות ורוחב היריעה של התחומים הנכללים תחת לימודי תחום מערכות המידע.

חשוב לשים לב שאם אתם כבר מחליטים ללמוד את התואר הזה, לבחור לעשות זאת במקום שיוכל להעניק לכם את כל הכלים בכדי להפוך את החוויה הלימודית לכמה שיותר מעשירה ואיכותית וייתן לכם הזדמנות להתנסות באופן מעשי ברזי התחום והנישות השונות של העיסוק הכלולות בו.

איך תדעו האם זה מתאים לכם?

לימודי מערכות מידע בהכרח מצריכות ראש ריאלי מחד, ויכולת ניתוח, הבנת נתונים וגזירת מסקנות, מאידך. בכדי להבין טוב יותר עד כמה התואר הזה מתאים לכם, אם בכלל, נמליץ לכם לעבור על החומר הלימודי בשנה הראשונה של התואר או תקציר הקורסים המצוי בכל אתר של מוסד לימוד המלמד את התחום. לאחר מכן יהיה לכם ברור יותר עד כמה התחום הזה עשוי להתאים לכם או שמא יהיה כדאי לכם ללכת בכיוון אחר שימצא חן בעיניכם במידה רבה יותר. אתם רק צריכים לשים לב שאתם הולכים על מה שאתם מעדיפים ואוהבים באמת.

אז אם אתם שניה לפני ההחלטה על לימודים ואתם מכוונים לתחום שהוא רחב, כולל תחומי ידע רבים ויאפשר לכם גמישות בתפקידים בהם תועסקו, מומלץ בחום לשקול את לימודי דיסיפלינה זו. כל זאת, כמובן, לצד מחקר מקדים ברשת ובירור גם מול בוגרים שסיימו תואר במערכות מידע דומה בהיקפו למסלול שאתם מתעניינים בו.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf