צילום תינוקות בסטודיו – חוויה ייחודית ומזכרת לכל החיים

צילום תינוקות בסטודיו – חוויה ייחודית ומזכרת לכל החיים

תינוק מביא הרבה אור ושמחה לבית, ומרגע לידתו ההורים מצלמים אותו ללא הרף, לרוב באמצעות הסמארטפון או על ידי מצלמה דיגיטלית קומפקטית. ההורים נהנים לצלם את התינוק מכל הזוויות ולתעד כל רגע בחייו. תוך זמן קצר יש לתינוק אלבומים רבים וההורים הנרגשים בוחרים את התמונות הטובות ביותר ומשתפים אותן ברשתות החברתיות, במייל ובעזרת תוכנות מסרים מידיים. יחד עם זאת, אין לוותר על צילום תינוקות בסטודיו מקצועי של צלמת מנוסה וכשרונית.

צלמת תינוקות מנוסה לוכדת את התינוק מבעד לעדשת המצלמה בזווית אמנותית ייחודית, עם תאורה מחמיאה ובשילוב אביזרים מדליקים. לכן, אם רוצים אלבום תמונות מקורי באיכות גבוהה עם צילומים מרגשים ומלהיבים של התינוק, אין לוותר על יום צילומים בסטודיו של צלמת מנוסה. זו חוויה מרגשת ומלהיבה להורים, ובסוף התהליך זוכים לאלבום תמונות מושקע ולמזכרת מרגשת לכל החיים.

צילום אמנותי בתוספת טאץ' אישי של הצלמת

צילום תינוקות אינו דבר של מה בכך, מעבר לציוד הצילום המקצועי יש להתאזר בהרבה סבלנות, לשלוט במצלמה במיומנות, להתאים את תנאי התאורה כדי ליצור אפקטים מיוחדים, ונדרשת גם יצירתיות ברמה גבוהה. צלמת מקצועית דואגת לתנאים מושלמים עבור התינוק בזמן הצילומים בסטודיו, בהתאם לצורך מחממים את המקום או מפעילים את המזגן כדי להבטיח טמפרטורה נוחה לתינוק, במיוחד כאשר מצלמים אותו ללא בגדים או חיתול בלבד.

מילת המפתח בתהליך צילום תינוקות היא סבלנות, חשוב לזכור כי הפעוט זקוק לתשומת לב מהוריו ולהשגחה צמודה כיוון שעליו לאכול, יש להחליף לו חיתולים, הוא זקוק למנוחה ולשקט, ובזמן הצילומים הצוות נדרש לעבוד במהירות ובלי להפריע למנוחת התינוק, אחרת הוא עלול להתעורר ולבכות, ונדרש זמן עד שהוא נרגע ואפשר לחזור לצילומים.

כאשר התינוק ער, ובהתאם לגילו, הוא זז הרבה, ואם הוא התחיל לזחול יש לרדוף אחריו בכל רחבי הסטודיו כדי לצלם אותו. גם הורים המנסים לצלם את התינוק שלהם מודעים לכך שקשה ללכוד את הרגע המרגש והמיוחד, וצילומים ביתיים רבים יוצאים מטושטשים או באיכות ירודה, לכן אין לוותר על צילום התינוק גם בסטודיו המקצועי.

חבילת צילום אטרקטיבית

סטודיו לצילום תינוקות מציע מספר חבילות לצילום תינוקות ומשפחה. בין השאר, הסטודיו מתמחה בצילומי הריון אמנותיים ומשוקעים, בצילומי משפחה וילדים בכל הגילים, וכמובן בצילום תינוקות עד גיל שנה. בנוסף, הסטודיו מציע צילומי סמאש קייק, זהו טרנד יחסית חדש בארץ והורים רבים מעוניינים ליהנות מהחוויה המתוקה ומאלבום תמונות צבעוני וססגוני המכיל את הצילומים היפים והמרגשים ביותר של הפעוט הזולל את העוגה בחשק רב, זוחל עליה, מורח את גופו בשוקולד וקצפת וכדומה.

כדי לבחור סטודיו לצילום תינוקות כדאי לבקש המלצות מחברים, להיעזר בחוכמת ההמונים באמצעות קריאת חוות דעת על צלמים מקצועיים באינטרנט, וחשוב לגלוש לאתר של הסטודיו כדי להתרשם מגלריית התמונות, מהיצירתיות של הצלמת ומאיכות הצילומים.

צילום: לימור אהרון- צלמת עם כנפיים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf