ספא יוקרתי בצפון במלון בוטיק יוקרתי

websem

websem

מעוניינים לבלות בספא יוקרתי באזור הצפון? מחפשים דרך מקורית להפתיע את בן או בת בזוג ומחפשים מלון בוטיק יוקרתי עם מתחם ספא מפנק ותפריט טיפולים מגוון? מעוניינים להזמין יום כיף לזוג הרומנטי בספא בצפון הארץ?

ובכן, אין כמו יום כיף בספא מפנק בצפון כדי ליהנות מחוויה רומנטית מרגיעה ומהנה עם בני הזוג. אפשר לבלות בספא היוקרתי מהבוקר עד הערב, לשלב טיולים בגליל, לבקר במרכזי מבקרים וכמובן ליהנות גם מחוויה קולינרית במסעדות מעולות בצפון. אחת האפשרויות היא להזמין חבילת ספא זוגית ולבלות מספר שעות במתחם היוקרתי, כולל עיסוי זוגי וטבילה באמבט חלב עם שמנים אתריים ריחניים ונעימים למגע, כיבוד קל ובקבוק יין משובח. אפשרות נוספת היא להזמין חדר במלון וליהנות מטיפולים בספא ומשימוש חופשי במתקני המלון השונים.

יום כיף רומנטי לבני זוג בספא בצפון

אזור הצפון מציע שפע אטרקציות ואתרים תיירותיים, מבחר מלונות, צימרים ופתרונות לינה נוספים, מסעדות טובות, שווקים ססגוניים, מרכזי קניות ושמורות טבע מהיפות במדינה. זוגות רבים נופשים בצפון כל השנה ונהנים משלל חוויות ובילויים, במיוחד אם מבלים גם בספא יוקרתי המציע מתקנים שונים ותפריט טיפולים עשיר ומגוון.

מתחם ספא יוקרתי בצפון הממוקם במלון בוטיק השוכן על פסגת הר כנען, מציע בין היתר יום כיף לזוגות הרומנטיים הכולל עיסוי זוגי באווירה אינטימית וטיפולים טבעיים ומפנקים לגוף ולנפש. הספא מציע מגוון טיפולים ועיסויים לזוגות וליחידים, החל מטכניקות עיסוי על פי עקרונות העיסוי השוודי, דרך עיסוי לפי טכניקות הודיות מסורתיות כמו איורוודה, ועד עיסוי רקמות עמוק או עיסוי הוליסטי ליצירת איזון והרמוניה בין גוף ונפש.

אפשר להגיע למתחם הספא היוקרתי במלון בשעת בוקר מוקדמת כדי לנצל את הזמן היטב ולשלב ביום הכיף פעילויות ואטרקציות נוספות. יחד עם זאת, זוגות רבים מעדיפים להתפנק במתחם הספא היוקרתי ולבלות בו מספר שעות ולאחר מכן מסיימים את היום בטיול בראש פינה או סמטאות צפת העתיקה, במסעדה טובה וכדומה.

חוויה ייחודית לזוגות

כאשר מחפשים ספא זוגי בצפון כדאי להתמקד במתחמי הספא במלונות הבוטיק הפופולריים בצפון הארץ. מתחם ספא במלון בוטיק מציע תנאים טובים יותר, כיוון שבני הזוג יכולים בתוספת תשלום לקבל סוויטת אירוח פרטית לשהייה יומית. כך בני הזוג זוכים לחוויה ייחודית ומלהיבה יותר, באפשרותם לנוח בחדר, לקבל עיסוי בסוויטה המאובזרת והנוחה, להזמין אוכל, שתייה וכיבוד קל, ויש אפשרות לאכול גם במסעדה של המלון, בלי לנהוג וללא צורך לחפש מסעדות באזור.

כדאי לדעת כי מלון בוטיק וספא בצפון מציע תנאים מושלמים לזוגות הרומנטיים, אפשר לבחור חבילות ספא שונות בהתאם להעדפה האישית וכדי להוזיל עלויות. כדאי גם לשקול הזמנת חדר במלון כדי להעצים את החוויה וליהנות מחופשה רומנטית ייחודית ומלהיבה, מארוחת בוקר עשירה וטעימה ומשלל חוויות קסומות המחזקות את האהבה בין בני הזוג.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf