כל מה שצריך לדעת על קורסי מחשבים למתקדמים

כל מה שצריך לדעת על קורסי מחשבים למתקדמים

מחפשים דרך להעשיר את הידע על מנת לפתוח אפשרויות בשוק העבודה? קורסי מחשבים למתקדמים, שעברו כבר את השלבים הבסיסים של תפעול מחשב ואפילו יודעים לפתח אתרים בסיסיים יכולים להעלות בצורה משמעותית את תלוש המשכורת שלכם. תוכלו לקחת קורס מחשבים בבניית אתרים מקצועיים, עיצוב גרפי, לימודי סייבר או ללמוד שפות תכנות נוספות שלא ידעתם. במאמר זה נציג מספר אפשרויות למקצועות החמים בשוק ההייטק כיום.

לימודי סייבר

אחד המקצועות החדשניים שזוכה כיום לביקוש עצום הוא תחום הסייבר. מדובר באבטחת מידע והאקינג ברמה מתקדמת. ארגונים גדולים ואפילו משרדים בטחונים בארץ ובעולם מעסיקים בוגרי קורסים המסוגלים להגן על המידע החשוב בעסק. חברות רבות שנפלו ל"מתקפות כופר" מעוניינות לוודא כי המתקפה לא תקרה שנית וסוגרות את הפרצות באמצעות אנשי הסייבר. בתוך מספר חודשים אתם יכולים ללמוד את התחום המרתק ולהשתלב באחת מהן.

עיצוב גרפי

מי שהתחום האסתטי קרוב יותר לליבו יכול לשדרג את הידע הקיים באמצעות קורס עיצוב גרפי מקיף. בקורס לומדים לעצב כרטיסי ביקור ופליירים תחום הדפוס וכן לומדים עיצוב של אתרי אינטרנט, אפליקציות ותוכנות. התוכנות הגרפיות המשמשות לעיצוב הגרפי הן פשוטות ללימוד וככל שאתם מתמקצעים בתחום יותר יפתחו בפניכם עוד ועוד אפשרויות תעסוקה. המקצוע הזה משתלב גם עם לימודי בניית אתרים. אם אתם כבר יודעים תכנות, לימודי גרפיקה יהפכו אתכם לעובד מבוקש בכל חברה.

בניית אתרים

אחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם ההייטק בעשרים השנים האחרונות. אין חברה שלא זקוקה לפחות לאתר אינטרנט אחד והיום כמעט כל בעל מקצוע חופשי – מאינסטלטור ועד עורך דין יזדקקו לשירותיכם. תוכלו לעבוד בחברה של בניית אתרים או להציע את השירותים האלה כפרילנסרים ולעבוד מהבית בשעות הגמישות הנוחות לכם. היתרון הגדול של התחום הזה הוא שיש לו ביקוש בכל העולם ואתם יכולים לעבוד גם עם לקוחות מעבר לים.

לימודי Full stack

לימודי Full stack קשורים לכל היבטי תכנות אפליקציות ווב ואתרי אינטרנט – הן בצד השרת והן בצד הלקוח. אם אתם יודעים היום תכנות בסיסי תוכלו לעבור קורס פול סטאק מתקדם ולהוסיף מגוון רחב של יכולות המשדרגות אתכם בשוק העבודה. הקורס הזה מתאים גם למי שיש לו ידע טוב בתפעול מחשבים אך מעולם לא תכנת בעבר. לומדים בו כיצד לעבוד עם מסדי נתונים, לבנות דפי אינטרנט אינטרקטיביים ואפילו את הבסיס של עיצוב האתר.

קידום אתרים

לצד המקצועות הדורשים ידע טכנולוגי או כישורים גרפיים אתם יכולים גם להתקדם למקצוע נחשק נוסף בתחום המחשבים העוסק דווקא בקידום האתר במנועי החיפוש. קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים מאפשר ללקוחות שלכם ליהנות מפרסום ללא עלות פר קליק. בקורס לומדים איך לשנות את אתר האינטרנט של הלקוח על מנת שמנועי החיפוש "יקראו" אותו טוב יותר, איך ליצור קישורים לאתר, איך לבחור את מילות המפתח שיכניסו הכי הרבה כניסות לאתר ואיך לבנות תכנים רבים בתוך האתר על מנת שהוא יתקדם מהר בתוצאות החיפוש.

פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת

תחום נוסף במחשבים שמתאים למי שקרוב יותר לעולם ההוראה הוא תחום פיתוח הדרכה בארגונים. קיימים מספר קורסים בתחום הקשורים הן לתכנון מערכות ההדרכה מבחינה טכנולוגית (יצירת קורס מקוון שלם) והן מבחינת העברת התכנים בצורה של מודולים שונים. התחום הפך למבוקש יותר בשנים האחרונות כאשר ארגונים הבינו את היתרון של למידה מקוונת כחלק בלתי נפרד משימור הידע בארגון והתפתחות של העובדים לתחומי ידע נוספים על מנת שיוכלו לעבור ממחלקה למחלקה בקלות מבלי שיזדקקו לחפיפה ארוכה ויקרה.

צילום: www.pexels.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf