הזמנות לחתונה – לא מה שחשבת!

הזמנות לחתונה – לא מה שחשבת!

חתונה היא אחד האירועים המרגשים בחיים וההכנות לקראת החגיגה הן רבות ומגוונת. בחירת אולם אטרקטיבי במיקום מנצח, שמלת כלה חלומית וחליפת חתן מרשימה, תכנית אומנותית עתירת אטרקציות, פעילויות וכמובן תקליטן וצלם ועוד שלל ספקים ואנשי מקצוע שביחד אתכם ירקחו חוויה בלתי נשכחת. אבל לפני שיצאתם למסע, חשוב שתדאגו לפריט החזותי שיספר לעולם שאתם עומדים להינשא זה לזו – הזמנת חתונה.

עולם ההזמנות עשיר ושופע עיצובים ודוגמאות וכל שצריך זה לבחור. היום כבר קיימת אפשרות לעצב לבד את ההזמנות בפלטפורמות ידידותיות למשתמש, שהופכות כל אחד למעצב. ממשק נוח המעניק לכם הזדמנות לגבש קונספט, לבחור פלטת צבעים ואלמנטים משדרגים וליצור פריסת טקסט מעניינת לקבלת הזמנה מקסימה. איך מתחילים ואיך מעצבים בדרך הטובה ביותר? כל הסודות מאחורי ההזמנות.

עיצוב מתחיל ברעיון

עיצוב הזמנות לחתונה מתחיל בשלב ראשון של גיבוש קונספט מוביל. החליטו מה יהיה עולם התוכן של ההזמנה וכיצד הוא יתחבר לאופי של החתונה עצמה. למשל, הזמנה בסגנון רטרו לחתונה בסגנון רטרו או הזמנה בניחוח אורבני לחתונה אורבנית, עיצוב כפרי לחתונה כפרית וכדומה.
אפשר כמובן לשאוב השראה מהמקום בו עתיד להיערך האירוע – מוטיבים של ים לחגיגה על שפת הים או מוטיבים של טבע לחתונה בשיק כפרי ואפילו לבחור את הרקע להזמנה שיהיה למעשה תמונה של מקום האירוע.
נסו לחשוב מחוץ לקופסה ולהחליט על הזמנה בצורניות מיוחדת כמו צורה אסימטרית או צורה של פרח ולהחליט האם ההזמנה תהיה עמוד אחד דו צדי או כמו ספר נפתח ובכל מקרה, להחליט מה יהיו האלמנטים, הצבעים והצורה וכיצד יתמזגו בהרמוניה להשגת התוצאה המבוקשת. אפשר להקנות להזמנה טאץ' פרסונאלי יותר עם תמונות שלכם או קריקטורות בדמותכם ואפילו חתימה אישית לאחר שלב ההדפסה.

הטקסט קובע

התייחסו למלל שיופיע בהזמנה, לפריסה שלו וכמובן לטקסט עצמו. חשוב להקפיד שהמלל יהיה מודגש וברור לקריאה ולכן, כדאי לבחור פונט גדול יחסית ולהדגיש מילים חשובות כמו מתי האירוע והיכן ושמותיכם ושמות ההורים הנרגשים. מומלץ לשמור על מרווחים בין המילים ולסדר את המלל ביישור למרכז. אפשר ללכת על קונספט טקסטואלי מיוחד כמו למשל, בצד אחד של ההזמנה לפתוח בטיזר כמו "מנחשים מה קורה חודש הבא?" ואז בדף הבא לענות על השאלה עם כל פרטי האירוע. תוכלו לבחור להגיש את המלל בדרך מיוחדת בין אם בחרוזים, ציטוט או מילים של שיר שממחישות את מה שאתם מרגישים. אל תשכחו כמובן את הפרטים החשובים ביותר כמו מתי מתקיים האירוע והיכן ואפשר כמובן לצרף הוראות הגעה ל-WAZE או מפה שמציגה הוראות הגעה.

עיצוב עצמי – הזמנה מיוחדת

אם החלטתם לעצב בעצמכם את ההזמנה חפשו את הפלטפורמה האולטימטיבית עבורכם, כמו למשל, אתר לעיצוב הזמנות שמציע פורמטים שונים בהתאמה אישית. חפשו אתר שמאפשר להוסיף תמונות ולערוך אותן און ליין, למשוך אלמנטים ולמקם אותם במרחב על ידי גרירה אינטואיטיבית ופשוטה וכן מבחר פונטים. לעיתים יש פורמט קבוע שניתן לבחור מתוכו קונספטים עיצוביים מעניינים ולהמשיך על התבנית הקיימת ולעיתים לברוא עיצוב ייחודי משלכם. בכל מקרה התייחסו לפני שליחת העיצוב להדפסה לגודל ההזמנה בהתאמה למעטפה וכן לנייר עליו תודפס ההזמנה כמו נייר ממוחזר ועד לגימור. שימו לב שכל שדרוג מעלה את המחיר אבל יכול להשביח מאוד את התוצר הסופי. אל תשכחו לעשות הגהה על המלל ולבדוק שאכן שלחתם להדפסה כמות מספקת של הזמנות לפי מספר המוזמנים (ועוד כמה במידה והזמנות ילכו לאיבוד בדואר). שיהיה בשעה טובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf