מטפחות מעוצבות

מטפחות מעוצבות

נשים דתיות, יודעות כיצד ניתן לשלב בין שתי מטפחות מעוצבות, מה שיקנה מראה אופנתי מעניין ומטופח. ניתן למצוא מטפחת מעוצבת בעל רקמה, או לשלב סרט יפה ואלגנטי ממשי למטפחת. ההצלחה טמונה בשילוב של המטפחת וסוג הקשירה. בגלל ההתפתחות של המטפחות שהפכו למעוצבות יותר, ניתן למצוא דגמים מעניינים ומיוחדים בשפע. הרבה יותר קל הום, לשדרג את המראה החיצוני של כל אישה, כשאר הא חובשת מטפחת יפה ומעוצבת על ראשה.

יש לציין, כי מטפחות מעוצבות, אפשר למצוא בחנויות רבות של אביזרי אופנה לנשים מטפחות אלה, באות בגזרה משולשת, צעיפים, סרטים, בנדנות, בשילוב עם כובע ועוד. אפשר למצוא גם מטפחות בסגנון נשי ורומנטי כאשר הן משולבות עם תחרה.

להתאים גזירה וקשירה של מטפחת מעוצבת אשר תהלום אותך

היום, קיימת תחרות גדולה בין מעצבות מוכשרות, אעשר משלבות בין בדים שונים. מה שניתן לעשות הוא לבדוק את הגזרה והקשירה המתאימות ביותר ולהתחיל למדוד. יש לציין, כי לכל מעצבת אופנה, יש גזרה שונה וזה כלל לא מסובך להתאים נכון את סוג המטפחת המעוצבת לכל אחת.

מטפחת סינר בצורת T– הטרנד הכובש באופנה

היום, קיימת גזרה נוספת שתפסה תאוצה בעולם האופנה והכוונה היא למטפחת בצורת T, אשר נקראת גם מטפחת סינר. היא נקשרת בקלות ונקנה מראה רך של צעיף. יש לציין, כי מטפחות מעוצבות מתאימות כפריט אופנתי לא רק לשיער או לראש, כי אם ניתן ללבוש אותן בשלל פרטי לבוש כמו צעיף, של, חגורה או פריט דקורטיבי גם לתיק האלגנטי של כל אישה.. יש להקפיד על איכות הבד, לתפירה המקצועית שלהן, מה שיגרום לכן ליהנות ממטפחות אלה לאורך שנים רבות.

למרות שמטפחות שמעטרות או מכסות את הראש, הינן פריט שנראה לכאורה פשוט, יש לדעת כיצד להתאים ולעצב אותן נכון. למשל, נשים שמעוניינות לכסות את שיער ראשן מטעמי דת ויש להן שיער ארוך ובעל נפח רב, יש להתאים להן מטפחת מעוצבת, אשר תוכל לכסות יפה את הראש. יש להתאים את גוון המטפחת המעוצבת לגוון העור ולשאר האלמנטים שלובשים, מה שייצור הרמוניה מלאה ואנינת טעם .

צילום: pixabay  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf