עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה

למשטרת ישראל, קיימים מגוון רב של אמצעים טכנולוגיים ואנושיים לאכיפת עבירות תנועה. היום מחמירים במיוחד ולא תמיד יש צורך בשוטר תנועה בשטח בכדי לאכוף עבירות תנועה כמו מהירות מופרזת.כאשר זה קורה להרבה נהגים, התוצאות לא תאחרנה לבוא- קנסות, זימון למשפט או הורדת נקודות. כאשר זה קורה, הצעד הראשון שיש לנקוט הינו, פניה אל עורך דין תעבורה  שבקיא בתחום וזו התמחותו העיקרית.

היום, ישנם נהגים הטוענים כי האשימו אותם על עבירות תנועה שלא היו ולא נבראו וגם בשל סיבה זו, שווה להתייעץ עם עורך דין תעבורה כך שיוכל לגרום לכם לזיכוי מוחלט, כאשר ידכם על העליונה . ישנם אנשים שנהיגה היא המקצוע שלהם וכאשר שוללים להם את רישיון הנהיגה, הם עלולים לקרוס כלכלית, יש להסתייע עם עו"ד הבקיא בדיני תעבורה, על מנת שיוכל לזכות אותם או לגרום להקלה בעונשם

פסילת רישיון נהיגה  ע"י גורמים נוספים

יש לדעת, כי קיימים גורמים נוספים, אשר עשויים לפסול רישיון נהיגה כמו למשל  בתי דין צבאיים ורשות הרישוי, כאשר פסילה זו, מוגדרת כאמצעי תיקון גם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, אשר פועל מטעם משרד הרישוי ומשמש גם כרופא של משרד הרישוי, יכול לפסול אדם, אשר אינו מתאים לנהיגה. תפקידו של עורך דין תעבורה, לטפל במקרים אלה ולהוכיח כי אדם שנפסל ע"י המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא אכן כשיר לנהיגה.

גם במקרים של תאונות דרכים עוה"ד יכול לזכות אתכם במשפט

לא בכל תאונת דרכים הנהגים אשמים, אך כאשר עורך דין תעבורה מכיר את החוק ,את דיני הראיות וסדרי הדין בביהמ"ש לתעבורה הוא יכול להקל בעונש או לזכות את הנהג, במידה והוכח כי אכן אין הוא אשם בעבירות המיוחסות לו.יש לדעת, כי ביהמ"ש לתעבורה, דן בשנה מאות אלפי תיקים, החל מדוחות תנועה פשוטים ועד לעבירות קשות כגון תאונות דרכים קטלניות, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים ועוד. כבר קרו מקרים, אשר בהם נאשמים כפרו  באשמה, ניהלו משפט הוכחות בסופו של דבר הורשעו בכל זאת. אחת מהזכויות הניתנות לנאשמים בביהמ"ש לתעבורה הינה זכות הערעור. ניתן להגיש ערעור לביהמ"ש המחוזי ואפשרויות נוספות, אך רק עו"ד המומחה בדיני תעבורה, יוכל להגיש ערעור זה בשם מרשו.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf