פעילויות ODT

פעילויות ODT

אולי לא שמעתם על המושג  פעילויות ODT אבל כן שמעתם על ימי גיבוש לעובדים. זוהי למעשה פעילות שטח עם העובדים, אשר יכולה להיות כסדנה מהנה. באמצעות סוג זה של פעילות, ניתן לבנות צוות במסגרת העבודה, אשר יפעל בשיתוף פעולה מלא ופורה. עצם השינוי של סביבת העבודה הטבעית ואזור למידה פתוח, יכול להקנות כלים חשובים שניתן יהיה להפעילם במסגרת העבודה והמחשבה של העובדים, תהיה הרבה יותר פתוחה והם יקשיבו בתשומת לב מרבית במסגרת פעילות שטח.

מי אינו אוהב לפרוק לחצים ולצאת לפעילויות שטח כמו פעילויות ODT, עם החברים האהודים עליו בעבודה, אבל היתרונות בפעילות זו הינם רבים כמו למשל:

  • יצירת תכנון אסטרטגי
  • תקשורת בין אישית
  • תקשורת בקבוצה
  • הקשבה
  • עבודת צוות,
  • שתופי מידע
  • בנייה נכונה של תכנית עבודה

גם רווחת העובדים וגם שיפור המיומנויות

באמצעות פעילויות ODT, ניתן יהיה למעשה לבצע דברים נפלאים, כאשר הפעילויות הינן בשטח פתוח, הן מאתגרות, מגבשות את העובדים ומעניקים להם את הכלים הנכונים לעבודה פורייה ומוצלחת. פעילויות מסוג ODT, יכוונו לשיפור יכולות העובדים, לצד הנאה, חוויה ואתגרים. ניתן ללמוד באמצעות פעילויות אלה, כיצד ניתן יהיה לצאת ממצב של לחץ, תוך חשיבה יצירתית ופיתוח רעיונות יעילים שיסייעו בעבודה.

המיקום, הוא זה שמשפיע לטובה על העובדים, אשר מעוניינים לפרוק לחץ ולהיות בסביבה של נוף מרביב והמון טבע. היציאה מהשגרה תעשה פלאים לעובדים וכן, העברת התכנים  הנכונים והמסר לעובדים, יהיו בעלי השפעה רבה וחיובית מאשר סדנאות סטנדרטיות אשר מתקיימות באולמות משעממים.

הבחירה הנכונה עבור פעילויות מסוג ODT הינה מכרעת

יש לציין, כי הבחירה הנכונה של פעילויות ODT, הינה מכרעת, היות ויש להביא לפעילויות מסג זה, את טובי אנשי המקצוע בתחום. יש למצוא מאמנים מוסמכים {קואוצ'רים} שיש בהם תועלת רבה והשפעה חיובית ליישום התכניות והכלים היעילים בפעילות במסגרת העבודה שרק תניב פרי. בעלי חברות רבות, כבר נהנים היום מההשפעה החיובית על עובדי החברה במסגרת פעילויות שהתבצעו מחוץ למשרד והם חוזרים על פעילויות אלה, לפחות אחת לשנה , כך שפעילות זו תהיה לתועלת החברה והן לרווחתם של העובדים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf