עורך דין פלילי

עורך דין פלילי

במידה  והסתבכתם בפלילים, יש לפנות אל עורך דין פלילי מומלץ. יש שיחפשו עורך דין וותיק המתמחה בפלילים, או עו"ד מפורסם. החוכמה היא לבחור עו"ד שיותאם בקפדנות למקרה שלכם, היות וישנם תחומים רבים שעורכי דין מתמחים בהם. לעיתים כדאי יותר למצוא עו"ד המתמחה בפלילים אשר מחזיק משרד צנוע ללא עורכי דין נוספים, כך שתוכלו לקבל את מלוא תשומת הלב והתיק שלכם לא יועבר לעורכי דין אחרים. אין זה בהכרח שעוה"ד שמחזיק משרד צנוע, אינו יותר טוב מעו"ד ידוע או בעל משרד יוקרתי שבו נמצאים עוד עורכי דין.

גם מבחינת גילו של עורך דין פלילי, רבים נוטים לחשוב, כי עו"ד מבוגר הוא בעל ניסיון רב יותר, אבל זה לא תמיד נכון,  משום שישנם עורכי דין פליליים וצעירים שהם נמרצים וחדים ואפילו חלק מהם הינם ליטיגטור ים מוכשרים.

קבלו המלצות על עו"ד פלילי וחפשו ברשת כמה שיותר פרטים

ללא ספק, הבחירה הנכונה של עורך דין פלילי, היא שילוב ואיזון, בין וותק ובין ידע משפטי וניסיון. יש לחפש כמה שיותר פרטים לגבי עוה"ד אם ברשת או אם באמצעות המלצות וכן, פורומים של עורכי דין כאשר ישנם פסקי דין המוכיחים כי עוה"ד זכה במשפט. ייצוג משפטי הולם, נובע מכמות הידע המשפטי של עוה"ד המייצג את החשוד או הנאשם, האוניברסיטה שבה למד, עוה"ד שאצלו הוא ביצע התמחות משפטית בתחום הפלילי, ההשתלמויות שהוא משתתף בהם והקשרים המקצועיים שלו. עו"ד שהוא  מקצועי בתחום הפלילי, יהיה מעודכן בפסיקות ובחוקים החדשים.

אסטרטגיה נכונה ויצירתיות של עו"ד פלילי

יש לציין כי אסטרטגיה נכונה של עורך דין פלילי והיצירתיות שלו, הם אלה שיקבעו את ההצלחה במשפט. יש להיפגש עם עוה"ד על מנת שיקרא היטב את התיק ויבין כיצד עליו לנהוג בתיק ומה האסטרטגיה שעליו לנקוט בה, על מנת שיוכל להקל בעונשו של הנאשם או לזכות אותו מהתביעה. פסקי דין שתוכלו לקרוא על עוה"ד שתבחרו, יכולים לספק לכם את המידע היעיל ולהוות עבורכם אינדיקציה נכונה לבחירה מושכלת של מי שייצג אתכם במשפט ביד רמה.

צילום: pixabay  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf