יועץ בטיחות אש

יועץ בטיחות אש

שריפות, עשויות להתחולל בכל זמן ובכל מקום. היו כבר מקרים רבים של שריפות שהנזק היה קל, אך היו גם שריפות שהנזק בהם אף גבה חיי אדם. התוצאה של השריפות היו בגלל יעדר יועץ בטיחות אש, אשר יכול היה  להעניק את המרכיבים להתמודדות מול שריפה. כאשר ישנה תכנית ומתקנים נחוצים עבור הגנה על בניין מגורים, מפעלים, בתי עסק או מוסדות, הסכנה תפחת.

כאשר מסתייעים עם איש מקצוע חשוב וחיוני כמו יועץ בטיחות אש, ישנה תכנית אשר באמצעותה ניתן אף למצוא דרכי מילוט מהמבנה. יש לחלק את המבנה לאגפי אש, לדעת כיצד ניתן יהיה לשלוט ע העשן במקומות השונים במבנה, למקם נכון את ציוד כיבוי האש ולבדוק בכל תקופה מסוימת את תקינותם של מכשירים אלה.

יועץ בטיחות אש מכיר היטב את החוקים והנהלים של מערך כיבוי האש  

כל יועץ בטיחות אש מכיר היטב את החוקים  והתקנות של מערך כיבוי אש. על אותו יועץ, להיות בקשר עם כוחות הכיבוי, על מנת להתעדכן כל האת בדרישות של מכבי האש. היועץ, אף אמור להיות זה שיגיש ויסייע את הבקשה לרישיון כל מבנה שחייב להיות מוגן מפני שריפה והוא זה שידאג כי הציוד קיים ואף תקין, על מנת להגיש את בשת הרישיון. על היועץ, להכין תיק בטיחות אש מההתחלה ועד הסוף, בכדי שניתן יהיה להציגו לקבלת רישיון המבנה. יש לבצע ביקורת כל תקופה מסוימת הקבועה בחוק, על מנת לוודא כי המקום ערוך לשריפה באם תפרוץ חלילה. יועץ המתמחה בנושא בטיחות באש, יעביר אף הדרכות של בטיחות באש לעובדי מפעלים, מוסדות ומקומות עבודה שונים.

קריטריונים לבחירת יועץ לכיבוי אש

אם אתם בעלי עסק גדול או מפעל ומעוניינים באיש מקצוע מיומן שמכיר את התקנות והחוקים, למד את המקצוע והוא בעל הסמכה וניסיון, יש לחפש בעלי מקצוע שעוסקים בייעוץ בבטיחותי אש כבר שנים רבות. ככל שהוותק של איש המקצוע בתחום זה יהיה רב יותר, כך רבים הסיכויים כי תהיו סמוכים ובטוחים כי אתם מוגנים יותר ויש ברשותכם את הציוד הדרוש, הביקורת של מתקני כיבוי האש תתבצע בזמן וכן, אם אתם עסק חדש, יהיה לכם קל יותר לקבל רישיון מבנה כשאר אתם עומדים בתקני בטיחות נגד שריפות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf